Мультяшки |
---|
|
Кнопка сайту |
---|
|
Безпека сайту |
---|
|
Зараз на сайті |
---|
Онлайн всего: 2 Гостей: 2 Пользователей: 0 |
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 16 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по:
Дате
Усе у світі взаємопов’язане: спеціалісти на усіх континентах працюють разом на межі різних наук. Часто те чи інше відкриття стає результатом пошуку одразу в кількох наукових галузях. А от у школі ми штучно розділяємо навчальні дисципліни і рідко розкриваємо дітям міжпредметні зв’язки.
|
Згідно з вимогами до навчальних досягнень учнів, у 3-му класі здійснюють такі види перевірок з української мови: аудіювання, діалог, усний твір, письмовий переказ, мовні знання і вміння, диктант, списування. Рекомендації щодо їх проведення та орієнтовні завдання для контрольних перевірок досягнень третьокласників у І семестрі ми публікували в “УПШ”, 2014, № 9.
|
Відповідно до нової програми з математики вивчення теми “Рівняння” у 3-му класі значно розширено. Що спонукало фахівців ввести такі зміни? Як правильно організувати роботу із введення поняття “рівняння”? Які способи їх розв’язування застосовують у початковій школі? |
Актуальне завдання сучасної освіти — виховувати юних громадян у дусі толерантності, який є запорукою мирного життя у багатокультурному суспільстві (див. УПШ, 2014, № 9). Дбати про це вчитель має не лише на виховних заходах, а повсякчасно у живому спілкуванні з дітьми та в ході вивчення навчального матеріалу всіх предметів. |
Складаючи план уроку, вчитель мусить ретельно обдумати, які твори і яких авторів доцільно використати у роботі над темою, аби розкрити її на кращих літературних взірцях та глибше ознайомити учнів з творчістю видатних письменників. Невичерпним джерелом для складання вправ до уроків української мови є твори Тараса Шевченка. |
Навчитися розв’язувати вирази можна тільки розв’язуючи їх. Але ж саме ця діяльність на уроках математики часто найменше зацікавлює учнів. Можливо, тому, що предметом обчислень здебільшого є числа, які для дітей нічого не означають. |
Поняття «алгоритм» є одним з основних в інформатиці. Алгоритмічна змістова лінія починається у початковій школі з ознайомлення з алгоритмами та виконавцями і продовжується в основній та старшій, трансформуючись в опанування основ програмування. Про те, як вводять це поняття у 2-му класі автори кожного з підручників, ішлося у журналі «УПШ», 2013, № 5. |
Репродуктивні завдання: літературна тест-вікторина, тестовий конроль, робота з ілюстраціями (розставити у правильній послідовності); творчі завдання: малювання малюнків, створення асоціативного куща, складання власного вірша на основі поданого. |
«Дзвіночки» «Сіла хмара на коня» «У світі все починається з мами» «Дружна сім’я» «Природа навколо нас» «Золота рибка» «Кольори веселки» «Кольоровий сон» |
«Гімн школи» «Гімн моїй школі» «Школа надій і мрій» «Прощальний вальс» «Зустріч «Вчитель» |
|
Новини в Україні |
---|
|
Календар |
---|
|
Наше опитування |
---|
|
Пошук |
---|
|
Підписка на емейл |
---|
|
Відвідування сайту |
---|
|
Статистика |
---|
Зареєстровано на сайті:
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
|
|