Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід| RSS      Вторник, 16.04.2024. 07:40 






Група "Гости"Вітаю Вас Гость       Ви увійшли як Гость  

                         
Меню сайту
Сертифікат
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ
Дошка пошани
Мультяшки
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кнопка сайту
Погода
Безпека сайту
Зараз на сайті

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Інноваційні освітні технології » Інтерактивні технології

Завдання і структура дослідницьких уроків
Метою дослідницьких уроків є отри­мання навчальної інформації з першоджерел, розвиток спеціальних умінь і навичок.

Завдання дослідницького уроку

1. Опис природничих знахідок, предметних малюнків, фоторепродукцій, муляжів тощо.
2. Складання характеристик природних зон, груп рослин, тварин, об’єктів охорони природи, природних явищ тощо.
3. Проблемне вивчення певної теми, позиції дослідників щодо неї. 
4. Заняття з аналізу науково-популярних джерел, документальних матеріалів, художньої літератури.
 5. Опрацювання статистичних даних, складання таблиць тощо.

 Основні принципи організації дослідницького уроку

1. За два тижні до уроку вчитель оголошує тему уроку і дає кільком учням опрацювати різні за точками зору публікації, що розкривають по-різному одну й ту саму тему.
2. Кожний зцих учнів виступає в класі перед своїми товаришами, називаючи джерело.
3. Решту учнів об’єднано у кілька груп, кожна з яких має власне завдання (наприклад, з чим у виступі можна погодитись, а що викликає негативне ставлення).
4. Другу частину уроку проводимо у формі активного обговорення, що вимагає від учнів дослідницьких навичок.

Основні правила дослідницького уроку

 1. Тема такого уроку визначається вчителем, виходячи з того, що вона викликає різні думки серед дослідників.
 2. Всі учні класу включаються в роботу на уроці, пасивних немає. 
 3. Під час проведення такого уроку необхідно виробити його регламент, що полегшить роботу вчителя й учнів.
 4. Така форма уроку дозволяє всім учням класу ознайомитись із різними поглядами на проблему набагато ефективніше, ніж це можна зробити під час звичайного уроку. 
Структура дослідницького уроку

1-й етап: На цьому етапі обираються учні з різними поглядами на проблему і заслуховуються їх повідомлення чи міркування, решта учнів об’єднана у групи, кожна з яких має власне завдання; в результаті його виконання в учнів з'являються дві таблички
2-й етап. Дискусія. На аркуші паперу учні по черзі записують аргументи. В результаті виходить табличка, третя за урок.
3-й етап. Узагальнення й систематизація результатів уроку. Домашнє завдання.
Джерело : http://metodichka.at.ua/
Категорія: Інтерактивні технології | Додав: Cherepanova (04.01.2014) | Автор: Черепанова Таміла Микоалївна E W
Переглядів: 654 | Теги: методи, інтерактив, навчання | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Привіт, Гость
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Новини в Україні
Календар України
Початкова школа

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 287
Пошук
Хто на сайті

hit counter
Підписка на емейл

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Відвідування сайту
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Статистика


Зареєстровано на сайті:

Всього: 3284
Нових за місяць: 1
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Користувачів 3269
Перевірених: 0
Модераторів: 0
Адмінів: 1
Із них:
Чоловіків: 389
Жінок: 2895

Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.