Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід| RSS      Четверг, 25.04.2024. 16:32 






Група "Гости"Вітаю Вас Гость       Ви увійшли як Гость  

                         
Меню сайту
Сертифікат
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ
Дошка пошани
Мультяшки
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кнопка сайту
Погода
Безпека сайту
Зараз на сайті

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Нові державні стандарти освіти

У розділі матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Новий звіт Саттон Траст (Sutton Trust improving social mobility through education – провідна організація Великої Британії, що займається питаннями підвищення соціальної мобільності освіти, фінансує більше двохсот програм на замовлення 140-а наукових установ, ‑ пер.) наводить докази успішних методів викладання.

Питання про те, як стати добрим учителем, завжди було предметом дискусій. Така постановка питання створює досить багато проблем, оскільки просто не існує, та й не може існувати універсального рецепту для успіху вчителя, тому що різні підходи спрацьовують тільки в конкретних фахівців і для певних учнів класу.

Саттон Траст установлено, що популярні в освіті методи навчання, такі як надмірна похвала й заохочення учнів або надання їм можливості самим відкрити для себе ключові знання, насправді не дають високих позитивних результатів.

Автор докладу, професор Роберт Коі з Даремського університету стверджує, що це всього лише «стартовий пакет» для осмислення того, що ж усе-таки робить викладання ефективним.

Отже, що рекомендується в докладі? Ось десять основних позицій, які слід ураховувати вчителю у своїй роботі.

Рекомендації щодо оновлення змісту освіти | Переглядів: 1395 | Додав: Cherepanova | Дата: 31.01.2016 | Коментарі (0)

Підготувала вчитель початкових класів КЗ «Новопільський НВК» Сапель Віра Іванівна

Виступ  «Система педагогічних впливів, спрямованих на соціалізацію учня»

1.Сьогодні в Україні відбуваються глибинні соціальні зміни, які відображаються і на системі освіти і дитині потрібні не тільки знання, але і достатній рівень життєвої компетентності, сформованість таких особистісних якостей, які допоможуть знайти своє місце у житті, визначитися з колом своїх інтересів та  уподобань, стати активним членом суспільства і щасливою, упевненою  у власних силах людиною. Загальновідомо, що дитина не тільки готується до життя, вона вже живе. Тому кожен учитель повинен «озброїти» учнів основами наук, пам’ятаючи, що у кожного з них є свій внутрішній світ, свої уподобання, бажання, потреби, цінності, радощі і прикрощі, здобутки і невдачі, здібності і прагнення до їх реалізації. Соціалізація учнів починається з самих дітей, тобто з їхнього бажання.

 

 


 

Щоби бути успішним у житті, ви повинні бути задоволені собою як особистістю. Оволодіння якостями, описаними у статті, допоможе вашій дитині стати успішною людиною.

       Дитина приходить у цей світ без жодного уявлення про себе і навколишній світ. Згодом , часто повторювані події і слова      формують у дитини сприйняття себе і все , що оточує. Це свого роду програма , яка впливає на всі події в майбутньому. Як  сформувати програму, що сприяє розвитку успішної дитини ? Розповімо в цій статті .

  ” Посієш думку – пожнеш вчинок ,
    Посієш вчинок – пожнеш звичку ,
    Посієш звичку – пожнеш характер ,
    Посієш характер – пожнеш долю … ”

    Батьки – це перші люди , які задають основу цієї програми , показуючи на власному прикладі , що можна робити , а що не можна ,    як  ставитися до себе і до всього , що нас оточує.

Психологія учня | Переглядів: 1089 | Author: Черепанова Таміла Миколаївна | Додав: Cherepanova | Дата: 02.11.2015 | Коментарі (0)

 Формування самооцінки у учнів початкової школи

Межанська Олена Миколаївна,
практичний психолог СШ № 22 м. Дніпропетровська
  
   Молодший шкільний вік (з 6 – 7 до 10-11 років) є вершиною дитинства. В цей період, з одного боку, як і дошкільник, дитина відрізняється рухливістю, непосидючістю, імпульсивністю поведінки, нестійкістю уваги, загальною недостатністю волі, виразним виявом у поведінці типологічних вікових особливостей. З іншого боку – у неї формуються характерологічні властивості, новий рівень потреб, що дозволяють їй діяти, керуючись своїми цілями, моральними вимогами й почуттями, виникає вимогливість і вибірковість у відносинах з однолітками, розвивається пізнавальне ставлення до світу, диференціюються здібності, формується внутрішня позиція школяра.
Психологія учня | Переглядів: 1829 | Додав: Cherepanova | Дата: 01.09.2012 | Коментарі (0)

      Початкова школа знаходиться на передових засадах реформування національної освіти. Чи цікавим буде навчання? Чи комфортно буде маленькому школяреві? Ці та інші питання непокоять кожного, хто пов’язаний зі школою, як державним інститутом...Ольга Виноградова – старший викладач, заввідділом початкової освіти ДОІППО
Рекомендації щодо оновлення змісту освіти | Переглядів: 3719 | Author: Черепанова Таміла Миколаївна | Додав: Cherepanova | Дата: 01.09.2012 | Коментарі (0)

Міні-профіль
Привіт, Гость
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Новини в Україні
Календар України
Початкова школа

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 287
Пошук
Хто на сайті

hit counter
Підписка на емейл

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Відвідування сайту
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Статистика


Зареєстровано на сайті:

Всього: 3284
Нових за місяць: 1
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Користувачів 3269
Перевірених: 0
Модераторів: 0
Адмінів: 1
Із них:
Чоловіків: 389
Жінок: 2895

Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.