Тема. Лічба предметів. Поняття «довгий-короткий». Число і цифра 1. Написання цифри 1.
Мета. Ознайомити учнів з числом 1,Цифрою 1. Вчити писати цифру 1,зіставляти цифру і число, число і сукупність предметів. Формування в учнів навички лічби. Розкрити властивості предметів, які різняться за розміром (довгий,короткий).Розвивати логічне мислення.
І.Організація класу.
Всі почули ви дзвінок Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався – На перерві постарався . Зараз сядуть лиш дівчатка, А за ними і хлоп`ятка .
ІІ. Актуалізація знань.
1.Відгадування загадки. Довгі вуха,куций хвіст, Невеличкий сам на зріст. На городі побував, Там капусту куштував. Довгі лапи: скік та скік, Ми погнались,а він втік. (Заєць).
-Які слова допомогли вам відгадати загадку?
2. Порівняння смужок за довжиною. -Діти,у вас у кожного лежать смужки . Чи однакові вони? -Чим вони відрізняються? Давайте їх порівняємо! Як це зробити? (Треба прикласти одну смужку до другої) -Що можна сказати про ці смужки?(Одна довша,а друга – коротша.) 3.Порівняння предметів.
4. Називання чисел від 1 до 10,від 10 до 1. - Порахуйте від 1 до 10. - Від 10 до 1.
5. Гра «Знайди помилку». -На дошці є ряд цифр. Знайдіть помилки і відновіть правильний порядок. 1 2 4 3 5. ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
1.Відгадайте загадку і ви дізнаєтесь,з яким числом та цифрою ми познайомимося!
Ця– цифра рівна І до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички Починають з … (одинички.)
Правильно, сьогодні ми з вами познайомимося з числом і цифрою 1. Ви вже знаєте,що числа ми називаємо та чуємо,а цифри бачимо й пишемо. ІV.Робота над новим матеріалом.
1-це перша цифра. Скільки предметів вона позначає? Так, один. А коли ми використовуємо слово один? 2.Асоціативний кущ. усім нам світить одне сонечко,один місяць,1 рік… -Подивіться один на одного і скажіть,що у вас є по одному?(рот,носик,голова) 3.Розгляд цифри 1. -На що схожа цифра 1? 4.Робота з таблицею. 5.Фізхвилинка. 6.Робота в зошиті. -Перший елемент,коротку похилу лінію,починаємо писати трохи вище середини клітинки і ведемо і ведемо коротку похилу лінію до верхнього правого кута. Не відриваючи руки,пишемо вниз довгу похилу лінію до середини нижньої лінії клітинки.
Письмо цифри в повітрі. 7.Робота з підручником. 8.Гра «Один-багато». -Діти,я буду показувати малюнки,а ви де один предмет зображений,то один раз плескаєте в долоні,а якщо багато,то не плескаєте. -А як одним словом це все можна назвати ? (Овочі) -Але подивіться уважно,мені здається,що тут щось зайве! Чому? V.Підсумок уроку. -Діти,з яким числом ми познайомилися? -Скільки предметів означає одиничка? -А що вам сподобалося на уроці? -Я вам дуже вдячна за урок,ви всі гарно працювали.
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.