Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід| RSS      Пятница, 14.05.2021. 14:38 






Група "Гости"Вітаю Вас Гость       Ви увійшли як Гость  

                         
Меню сайту
Сертифікат
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ
Дошка пошани
Мультяшки
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кнопка сайту
Погода
Безпека сайту
Зараз на сайті

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учителю » Конспекти уроків з математики

Урок математики в 1 класі на тему: «Довжина. Вимірювання довжин відрізків. Сантиметр. Написання цифр. Повторення складу чисел 6, 7, 8»
18.03.2013, 23:14
Тема уроку. Довжина. Вимірювання довжин відрізків. Сантиметр. Написання цифр. Повторення складу чисел 6,7,8.
Мета уроку: Ознайомити учнів з сантиметровою лінійкою; навчати вимірювати відрізки; продовжувати роботу над формуванням вміння складати приклади на додавання; закріплювати нумерацію чисел 1-8, склад чисел 6, 7, 8; розвивати логічне мислення.
Обладнання: картки з числовим рядом, рисунки з геометричними фігурами, набір предметних малюнків, демонстраційні паперові смужки, лінійка, картки із зображеними на них відрізками, «математичні» дерева, малюнки з відгадками загадок.
Хід уроку.
I. Організаційний момент.
Щоб водити кораблі,
У космос літати –
Треба добре в школі
Математику знати.
II. Актуалізація знань учнів.
1. Лічба у прямому і зворотньому порядку ( в межах десяти ).
2. Гра «Віднови ряд.»
У дітей картки з числовим рядом, у якому не вистачає цифр.
Жив-був Дід Цифроїд
Їв він цифри на обід.
Ось поїв і наші з чаєм
Встав, яких не вистачає:
1, 2, 3, ..., 5, .., …, 8.

3. Знаходження наступного і попереднього числа, сусідів даного числа.
4. Робота з геометричними фігурами.
Лічба кількості різних груп фігур. Порівняння цих кількостей.

- Ця машина ой не звична,
Тут фігури он які.
Подивись на них уважно.
Скільки більше і яких?
5. Складання, запис і розв’язування прикладів на додавання за предметними малюнками. ( робота в парах )
- Попрацюємо у парах,
Приклади складемо ми.
Склавши , швидко їх розв’яжем –
Нам це швидко і з руки.

III. Вивчення нового матеріалу .
1.Ознайомлення з сантиметром .
На дошці – дві смужки : червона і синя . Пропоную порівняти ці смужки за довжиною.
- Як дізнатися на скільки червона смужка довша за синю? Для цього користуємось лінійкою. На лінійці є позначки . Відстань від початку смужки до кінця є довжиною . Вимірюють довжину лінійкою . Позначки на ній означають сантиметри . Від 1 до 2 буде 1 см , від 2 до 3 теж 1см . Тобто , від числа до числа – 1 см. Сантиметр- одиниця вимірювання довжини . Показую , як прикласти лінійку до початку смужки ( з початком повинен збігатися 0 на лінійці) і знайти цифру на кінці відрізка . Таким чином вимірюється довжина синьої смужки .
Записуємо так:

2. Робота з підручником. Сантиметр (с.32 , №1)
3. Практична робота
а) Вимірювання відрізків у підручнику (№2)
б)Вимірювання відрізків на картках.

4. Фізкульт хвилинка
1, 2, 3,4,5,! Час прийшов відпочивать .
Тож , піднімем руки вгору ,
Ніби глянемо на зорі ,
А тепер всі руки в боки ,
І як коник-скоки-скоки
10 ,9 , 8 , 7! Час за парти нам усім .
5.. Написання вивчених цифр.
1,2,3,4,5,6,7,8.
6.Повторення складу чисел 6,7,8.
На дошці –дерева.
Завдання: розташувати парами яблука із числами , що в сумі дають потрібне число .
7. Веселі задачі.
-Підійшли до веселих задач.
Ви готові погратись зі мною?
НУ , тоді вирушати нам час
Рада буду змагатись з тобою.

-У Наталочки в руці
Є чотири олівці ,
А в її сестрички Віри
Олівців також чотири .
Порахуйте всі оці
Кольорові олівці.

П’ять овечок біля гречки ,
На лугу ще три овечки .
Ось ти гарно придивися
І скажи нам : скільки всіх?

Три веселі киці грались на травиці .
Песик теж до них прибіг-
Скільки котиків усіх?

IV.Підсумок уроку. 
-Зробимо останній крок ,
Підсумуємо старання ,
Відгадайте-но загадку
І закінчимо урок.

Всі ми схожі , хоч і різні :
Дерев’яні чи залізні ,
Чи з пластмаси .Головне-
В нас призначення одне :
Ми для креслення потрібні .
До паперу прикладем-
Будь-який відрізок рівно
Акуратно проведем . (Лінійка)

-Що ж ми вивчили на уроці?
-Що ми навчилися робити?
-То яка ж одиниця виміру довжини?
Категорія: Конспекти уроків з математики | Додав: ghoksana
Переглядів: 3736 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Привіт, Гость
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Новини в Україні
Календар України
Початкова школа

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 287
Пошук
Хто на сайті

hit counter
Підписка на емейл

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Відвідування сайту
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Статистика


Зареєстровано на сайті:

Всього: 3267
Нових за місяць: 1
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Користувачів 3252
Перевірених: 0
Модераторів: 0
Адмінів: 1
Із них:
Чоловіків: 388
Жінок: 2879

Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.