У 2012 році молодші школярі розпочали вивчення курсу “Математика” за новою програмою. У ній відбулося чимало змін порівняно з попередньою редакцією, які й досі є предметом обговорення серед педагогів. Чи доцільними були ці нововведення?
Кожна дитина має від народження певні задатки і здібності, однак не всі вони розкриваються протягом життя. Нереалізовані здібності поступово згасають. На що дорослим слід звернути увагу, аби не проґавити момент і не допустити згасання природного потенціалу малюків? Яка роль учителя в розвитку обдарувань дітей? Над цими питаннями розмірковує автор статті.
О. Я. Савченко, КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ЧИННИК МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ О.Я. Савченко, СУЧАСНИЙ УРОК: СУБ’ЄКТНІСТЬ НАВЧАННЯ І ВАРІАТИВНІСТЬ СТРУКТУРИ О.Я. Савченко, ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ Н.М. Бібік , ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК УМОВА СУБ’ЄКТНОСТІ НАВЧАННЯ та інші статті...
СТАТТІ Савченко О.Я. Компетентнісний підхід як чинник якості професійної підготовки майбутнього вчителя Бібік Н.М. Компетентність і компетенції у результатах початкової освіти Байбара Т.М. Компетентнісний підхід в початковій ланці освіти: теоретичні засади Пономарьова К.І. Соціокультурна складова у змісті початкового курсу української мови Вашуленко О.В. Читацька компетентність молодшого школяра: теоретичний аспект
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.