Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід| RSS      Четверг, 25.04.2024. 17:37 






Група "Гости"Вітаю Вас Гость       Ви увійшли як Гость  

                         
Меню сайту
Сертифікат
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ
Дошка пошани
Мультяшки
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кнопка сайту
Погода
Безпека сайту
Зараз на сайті

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Нові державні стандарти освіти » Психологія учня

У категорії матеріалів: 2
Показано матеріалів: 1-2

Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

 

Щоби бути успішним у житті, ви повинні бути задоволені собою як особистістю. Оволодіння якостями, описаними у статті, допоможе вашій дитині стати успішною людиною.

       Дитина приходить у цей світ без жодного уявлення про себе і навколишній світ. Згодом , часто повторювані події і слова      формують у дитини сприйняття себе і все , що оточує. Це свого роду програма , яка впливає на всі події в майбутньому. Як  сформувати програму, що сприяє розвитку успішної дитини ? Розповімо в цій статті .

  ” Посієш думку – пожнеш вчинок ,
    Посієш вчинок – пожнеш звичку ,
    Посієш звичку – пожнеш характер ,
    Посієш характер – пожнеш долю … ”

    Батьки – це перші люди , які задають основу цієї програми , показуючи на власному прикладі , що можна робити , а що не можна ,    як  ставитися до себе і до всього , що нас оточує.

Психологія учня | Переглядів: 1089 | Author: Черепанова Таміла Миколаївна | Додав: Cherepanova | Дата: 02.11.2015 | Коментарі (0)

 Формування самооцінки у учнів початкової школи

Межанська Олена Миколаївна,
практичний психолог СШ № 22 м. Дніпропетровська
  
   Молодший шкільний вік (з 6 – 7 до 10-11 років) є вершиною дитинства. В цей період, з одного боку, як і дошкільник, дитина відрізняється рухливістю, непосидючістю, імпульсивністю поведінки, нестійкістю уваги, загальною недостатністю волі, виразним виявом у поведінці типологічних вікових особливостей. З іншого боку – у неї формуються характерологічні властивості, новий рівень потреб, що дозволяють їй діяти, керуючись своїми цілями, моральними вимогами й почуттями, виникає вимогливість і вибірковість у відносинах з однолітками, розвивається пізнавальне ставлення до світу, диференціюються здібності, формується внутрішня позиція школяра.
Психологія учня | Переглядів: 1829 | Додав: Cherepanova | Дата: 01.09.2012 | Коментарі (0)

Міні-профіль
Привіт, Гость
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Новини в Україні
Календар України
Початкова школа

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 287
Пошук
Хто на сайті

hit counter
Підписка на емейл

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Відвідування сайту
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Статистика


Зареєстровано на сайті:

Всього: 3284
Нових за місяць: 1
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Користувачів 3269
Перевірених: 0
Модераторів: 0
Адмінів: 1
Із них:
Чоловіків: 389
Жінок: 2895

Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.