Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід| RSS      Понедельник, 23.12.2024. 07:17 






Група "Гости"Вітаю Вас Гость       Ви увійшли як Гость  

                         
Меню сайту
Сертифікат
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ
Дошка пошани
Мультяшки
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кнопка сайту
Погода
Безпека сайту
Зараз на сайті

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Класному керівнику » Виховні заходи

Тварини
13.04.2014, 17:05

Виховний захід
Тема: Тварини
Мета:
Практична: повторення та закріплення ЛО теми; удосконалювати навички усного мовлення;
Освітня:поглибити знання прозовнішні ознаки і спосіб життя диких та свійських тварин;
Розвиваюча:розвивати уяву, зорову пам'ять та фонематичний слух;
Виховна:виховувати бережне ставленнядо тварин.
Обладнання: паперовий їжачок з яблуками-завданнями, корзина
з яблуками, малюнки тварин, набори іграшкових свійських та диких тварин, картки з завданнями,магнітофон, аудіо запис пісні «Oldcow», аудіо запис
звуків лісових мешканців, маски різних тварин,соснова гілка з шишками.

Хід заходу
I.Introduction

1) Organization of the class activities.
a) Greetings
- Red, yellow, green and blue
Hello, teacher!
How are you?
-Fine, thanks you!

- Red, yellow, green and blue
Hello, pupils!
How are you?
-Fine, thanks you!

- Red, yellow, green and blue
Hello, teachers!
How are you?
-Fine, thanks you!
b) Speaking to pupil on duty
-Who is on duty today?
-Who is absent today?
-What day is it today?
-What month is it now?
-What season is it now?
-З приходом весни радіють не тільки люди, а і тварини. Особливо ті, які пробуджуються від зимової сплячки.
-And what about you, do you like animals?
-Have you got animals at home?

2) Aim
- Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас в гості завітав Їжачок, з проханням про допомогу. Справа в тім, що яблучка, які він припас з осені, зачарувала Зима. А щоб зняти чари, необхідно виконати завдання кожного яблучка. Їжачок і сам би впорався та завдання написані англійською мовою. А він не вивчав англійську, так як з вересня заліг у зимову сплячку.
- То як, допоможемо Їжачкові?
- Спершу, з’ясуємо тему нашого заходу. Відповіддю на це питання є перші літери кожного слова, зображеного на малюнках.(на дошці вивішені малюнки – альбом, ніс, морозиво, чоловік, крісло, лампа, Санта Клаус )
Album
Nose
Ice-cream
Man
Armchair
Lamp
Santa Claus
-You are right. The topic of our today’s lesson is “Animals”
-What kinds of animals do you know?
Наше завдання пригадати зовнішні ознаки та спосіб життя свійських та диких тварин.

3) Warmingup
- Щоб легше впоратися із завданнями давайте уявно перенесемось до лісової школи. Закрийте очі і уявіть, що ви не в Семенівськійшколі, а сидите за партами лісової школи(включаю музику). А тепер залишилось перевтілитись у лісових героїв. Я пропоную вам маски тварин. Обирайте, кому яка до вподоби(діти одягають маски).
-Let me introduce myself. I am a wise owl. I shall help you. Andwhoareyou? (запитую у кожного «лісового мешканця» і діти коротко розповідають про себе).
a) LexicalActivities
- Перш, ніж ми почнемо допомагати Їжачку:
-Let’s revise the alphabet.
-How many letters are there in English alphabet? (26)
-The first letter … (A a)
-The last letter … (Z z)
-The ninth letter is … (I i)
Повторення з відеороликом.
b)Phonetic Drills
- Як літера «Ii» може читатися?
- У якому складі «Ii» читається як
- У якому складі «Ii»читається як
-Read after me.
I i

Kite it
Mike is
Like tin
Five bin
Pinepig

II.MainPart

Яблуко 1
-Now, let’s go. The first task: “What can you see?”
-Під час виконання завдання, використовувати такі структури:
I can see …;It is a … animal. (На дошці розвішані картки із зображенням вивчених тварин)

Яблуко 2
-Thenexttask: “Dictation” (один учень пише на дошці, а решта в зошитах)
-A dog, a cat, a bear, a cow, a crocodile, a rabbit.
-Hands up who has written all the words right?
- Hands up who has written 4(3, 2, 1)?

Яблуко 3
-The next task: “What color is it?”
-Say what color is this animal? (На дошці написані назви тварин)
A frog, a monkey, a tiger, a pig, a wolf, a fox.

Яблуко 4
-The next task: “Domestic or Wild?”
- На столі дві таблички. З одного боку – “Wildanimals”, з іншого – “Domestic animals”. Діти мають розставити іграшкових тварин з обох боків, використовуючи мовленнєві зразки:
It is a … . The … is a domestic animal.
It is a … . The … is a wild animal.

Яблуко 5
-The next task: “Fill in the verbs”
-There are some sentences but with missing words. You must fill in, using – jump, swim, fly, run, sing. (Слова записані на дошці)
-What can the animals do?
1) The frog can …
2) The bird can …
3) The fish can …
4) The dog can …
- What cannot the animals do?
1) The pig cannot …
2) The hen cannot …
3) The cat cannot …

Physical Activity
-Can you jump like a frog?
(Jump, jump)
-Can you run like a dog?
(Run, run)
-Can you walk like a duck?
(Walk, walk)
-Can you swim like a fish?
(No we can’t but we wish)

Яблуко 5
-The next task: “Listening”
- Let’s listen to the text and do the tasks.
A tiger
This is a tiger. The tiger is a wild animal. It is a big animal. It is yellow and black. The tiger has a long tail. It can run. We can see a tiger at the zoo.
Complete the sentences (усно)
1) This is a …
2) The tiger is a … animal.
3) It is a … animal.
4) It is … and…
5) The tiger has a long …
6) It can …
7) The tiger eats …
8) It lives in the …
9) We can see a tiger at the …

Яблуко 7
-The next task: “Poems”
-You must remember the poems about the animals.
-Who would like to do this? (Діти розповідають напам’ять вірші про тварин)

Яблуко 8
-The next task: “Description of the domestic animals”
-Your home assignment was drawing you domestic animals. Show it and tell us about it. (Діти розповідають про тварину, яку намалювали дома)

III. Ending.
1) Summarizing
- Ми так захопилися завданнями Зими, що й не помітили, як зачакловані яблука стали справжніми.
(Показую корзину з справжніми яблуками) А це означає, що ми допомогли Їжачкові.
- What did you practice to speak about?
- What task did you like most?
-Їжачок вдячний вам за ваші старання. І хоче пригостити вас своїми яблучками(роздаю яблука).
-І я, хочу оцінити вас оцінками.

2) Marking
Оцінюю учнів.
- А на завершення нашого заходу, щоб гарний настрій залишився на довше:
-Let’ssingsong. Про доброго Чарлі, який завжди турбується про свою корову. Що він робить?
І пам’ятайте, що ми відповідаємо за тих, кого приручили. (Діти співають пісню «Oldcow»)

Категорія: Виховні заходи | Додав: Оленка123
Переглядів: 1018 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Привіт, Гость
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Новини в Україні
Календар України
Початкова школа

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 287
Пошук
Хто на сайті

hit counter
Підписка на емейл

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Відвідування сайту
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Статистика


Зареєстровано на сайті:

Всього: 3284
Нових за місяць: 0
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Користувачів 3269
Перевірених: 0
Модераторів: 0
Адмінів: 1
Із них:
Чоловіків: 389
Жінок: 2895

Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.