Мультяшки |
---|
|
Кнопка сайту |
---|
|
Безпека сайту |
---|
|
Зараз на сайті |
---|
Онлайн всего: 7 Гостей: 7 Пользователей: 0 |
|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 73 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 7 8 » |
Конструктор уроку
Алгоритм конструювання уроку
1. Уявити урок у вигляді логічно закінчених модулів з чітко визначеною метою і планованим результатом.
2. Виходячи з тематики уроку, мети модуля, з урахуванням вікових психологічних особливостей розвитку дітей, вибрати педагогічний прийом або техніку з банку прийомів.
3. Для підготовки навчальних завдань на основі матеріалу підручника може бути використаний конструктор ситуаційних завдань Ілюшина.
4. Проаналізувати отриманий сценарій уроку з точки зору здоров'я заощадження. Розглянути вибрані прийоми або техніки на предмет використання ІКТ.
5. Оцінити ККД уроку, спираючись на принцип ідеальності: максимальний ефект навчальної діяльності учнів при мінімальній діяльності вчителя.
6. Приготуйте презентацію уроку для публічного представлення.
7. Публічне представлення сконструйованого уроку. |
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА . КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РЕФОРМУВАННЯ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ |
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 21 лютого 2018 р. № 87 Київ
Про затвердження Державного стандарту початкової освіти
1. Затвердити Державний стандарт початкової освіти, що додається.Відповідно до частини першої статті 31 Закону України “Про загальну середню освіту” Кабінет Міністрів України постановляє:
Установити, що Державний стандарт застосовується з 1 вересня 2018 р. для учнів, які навчаються за програмами дванадцятирічної повної загальної середньої освіти.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462 “Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 33, ст. 1378).
3. Міністерству освіти і науки вжити заходів для своєчасного розроблення та затвердження типових освітніх програм для учнів закладів загальної середньої освіти з метою забезпечення впровадження Державного стандарту, затвердженого цією постановою.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пункту 2, який набирає чинності з 1 вересня 2021 року.
Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН
|
Основна мета початкової школи — приохотити, а не приневолити дитину до навчання, власне, до учіння як самостійної пізнавальної діяльності. Навчити дитину вчитися, вона має з радістю отримувати задоволення від саморозвитку. Розглянемо, які є складнощі на початку шкільного навчання та як їх долати Зверніть увагу на першокласника: йому лише шість років. Навіть якщо він мудрий — та майже дорослий! — але ж досі дошкільник. Його психофізіологічні можливості надто хиткі, недозрілі — а тому надзвичайно вразливі. Згадаймо лише невтішні висновки медиків про різкий спад показників фізичного здоров’я дітей із початком шкільного життя. Для всіх дітей початок шкільного життя — серйозний крок і здебільшого стресовий. Звісно, можна вважати це нормальним явищем, немовбито діти мають навчатися адаптуватися до нових умов. |
Збірник містить дидактичні ігри з читання: таблиці для читання,аналіз звукових схем слів,підбір слів до схем
- тощо
для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим Державним стандартом , які допоможуть закріпити матеріал та перевірити навчальні досягнення учнів з читання.
Для вчителів початкових класів та учнів 1 класу. |
Новий звіт Саттон Траст (Sutton Trust improving social mobility through education – провідна організація Великої Британії, що займається питаннями підвищення соціальної мобільності освіти, фінансує більше двохсот програм на замовлення 140-а наукових установ, ‑ пер.) наводить докази успішних методів викладання.
Питання про те, як стати добрим учителем, завжди було предметом дискусій. Така постановка питання створює досить багато проблем, оскільки просто не існує, та й не може існувати універсального рецепту для успіху вчителя, тому що різні підходи спрацьовують тільки в конкретних фахівців і для певних учнів класу.
Саттон Траст установлено, що популярні в освіті методи навчання, такі як надмірна похвала й заохочення учнів або надання їм можливості самим відкрити для себе ключові знання, насправді не дають високих позитивних результатів.
Автор докладу, професор Роберт Коі з Даремського університету стверджує, що це всього лише «стартовий пакет» для осмислення того, що ж усе-таки робить викладання ефективним.
Отже, що рекомендується в докладі? Ось десять основних позицій, які слід ураховувати вчителю у своїй роботі. |
Назва: Українська мова. Тестові завдання. 4 клас
Автор: З.Л.Головко
Рік: 2014
Формат: pdf
Сторінок: 34
Мова: українська
Розмір: 8 Мб
У практикумі подано тестові завдання з української мови для 4 класу.
Вправи десяти тестів (по 4 варіанти кожний) допоможуть учителеві здійснити поточний, періодичний чи тематичний контроль за допомогою програмової (тестової) перевірки.
Для перевірки наведено завдання двох типів: 1) що передбачають вибір одного із запропонованих варіантів відповідей; 2) що потребують виконання без опори на запропоновані варіанти відповідей (самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою, побудова речень тощо).
Для вчителів, учнів 4 класу та їхніх батьків
|
Назва: Зошит для списування.
3 клас
Автор: Харченко О.Ю.
Рік: 2013
Формат: pdf
Сторінок: 48
Мова: українська
Розмір: 15 Мб
Усі батьки й учителі мріють про те, щоб дитина грамотно писала. Один з ключикі в до грамотного письма прихований у такій вправі, як списування тексту за алгоритмом (правилами) списування. Працюючи за алгоритмом, дитина навчається планувати свої дії, контролювати їх та оцінювати результати. Казкові герої Професор і Майстер, Бджілка Жужу допомагають дитині засвоїти алгоритм списування, перетворюють нецікаве и нудне заняття на захоплююче, значиме, результативне та успішне для маленького учня |
|
Новини в Україні |
---|
|
Календар |
---|
|
Наше опитування |
---|
|
Пошук |
---|
|
Підписка на емейл |
---|
|
Відвідування сайту |
---|
|
Статистика |
---|
Зареєстровано на сайті:
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
|
|