Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід| RSS      Вторник, 26.11.2024. 14:01 






Група "Гости"Вітаю Вас Гость       Ви увійшли як Гость  

                         
Меню сайту
Сертифікат
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ
Дошка пошани
Мультяшки
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кнопка сайту
Погода
Безпека сайту
Зараз на сайті

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Методичні матеріали для вчителя

Конструктор уроку

Конструктор   уроку

Початок уроку


Грамотна організація початку уроку дозволить не тільки привернути увагу учнів до вчителя, зацікавити учнів, але і включити дітей в активну розумову діяльність з перших хвилин заняття.
Нестандартний вхід в урок.
Відстрочена відгадка.
Асоціативний ряд.
Дивуй.
Фантастична добавка.
Неоголошена тема.                             

Актуалізація знань


Учитель організовує:

  • актуалізацію вивчених способів дій, достатніх для побудови нових знань, їх узагальнення та знакову фіксацію;
  • актуалізацію відповідних розумових операцій і пізнавальних процесів;
мотивацію до пробних навчальних дії ("треба" - "можу" - "хочу") і йогосамостійне здійснення.
Ланцюжок ознак.
Я беру тебе з собою.
Так-ні.
Крок за кроком.
Жокей і кінь.
Товсте і худе запитання.
Питальні слова.
Згоден - не згоден.
До - Після.
Ігрова мета.
Кошик ідей, понять, імен.
Розвиваючий канон.
Хибна альтернатива

Вивчення нового матеріалу


На даному етапі вчитель організовує вивчення нового матеріалу через навчальнудіяльність школярів.
Пінг-пон «Ім'я - Значення».
Лови помилку.
Інсерт.
Послухати-домовитися-обговорити.
З-Х-Д
Добре погано.
Зв'язки.
Зигзаг
Стратегія «ІДЕАЛ».
Своя опора.
Ціле-частина. Частина-ціле.
Винахідницька задача.
Конструктор ТРВЗ «Подія»
Конструктор ТРВЗ «Поєднанняпротилежностей»

Обговорення та вирішення проблем


На даному етапі учні в комунікативній формі обмірковують проект майбутніхнавчальних дій: ставлять мету (метою завжди є усунення виникаючих труднощів), погоджують тему уроку, вибирають спосіб, будують план досягнення мети і визначають засоби-алгоритми, моделі і т.д. Цим процесом керує вчитель: на перших порах за допомогою навідного діалогу, потім - спонукаючого, а потім і за допомогоюдослідницьких методів.
«Забудько».
Стратегія «ІДЕАЛ».
Стратегія «Фішбоун».
Добре погано.
Силовий аналіз.
Генератори-критики.
Діаграма Венна.
Зворотна мозкова атака.

Вирішення навчальних завдань

При проведенні даного етапу використовується індивідуальна форма роботи: учні самостійно виконують завдання нового типу та здійснюють їх самоперевірку,покроково порівнюючи з еталоном. На завершення організовується виконавськарефлексія ходу реалізації побудованого проекту навчальних дій і контрольних процедур.
Емоційна спрямованість етапу полягає в організації, по можливості, для кожного учняситуації успіху, мотивуючої його до включення в подальшу пізнавальну діяльність.
Морфологічна скринька.
Створи паспорт.
Ситуаційні завдання.
Винахідницька задача.

Контроль знань, зворотній зв'язок

На даному етапі виявляються межі застосування нового знання і виконуються завдання, в яких новий спосіб дій передбачається як проміжний крок.
Організовуючи цей етап, вчитель підбирає завдання, в яких тренується використання вивченого раніше матеріалу, що має методичну цінність для введення в подальшому нових способів дій. Таким чином, відбувається, з одного боку, автоматизація розумових дій по вивченим нормам, а з іншого - підготовка до введення в майбутньому нових норм.
Метод інтелект-карт.
Жокей і кінь.
Ланцюжок ознак.
Діаграма Венна.
Рюкзак

Формування вміння задавати питання


Формується вміння ставити запитання.
Хочу запитати.
Товсте і худе запитання.
Питальні слова.
Питання до тексту.
Ромашка Блума.

Рефлексія


На даному етапі фіксується новий зміст, вивчене на уроці, і організовуєтьсярефлексія і самооцінка учнями власної навчальної діяльності. На завершенняспіввідносяться її мета і результати, фіксується ступінь їх відповідності, і намічаютьсяподальші цілі діяльності.
«Телеграма».
Кольорові поля.
Думки в часі.
Шість капелюхів.
Сінквей.
Райтинг.
Хайку.
Діаманта.
До - Після.
З-Х-Д
Повідом своє Я.
Рюкзак.
Алгоритм конструювання уроку
1. Уявити урок у вигляді логічно закінчених модулів з чітко визначеною метою і планованим результатом.
2. Виходячи з тематики уроку, мети модуля, з урахуванням вікових психологічних особливостей розвитку дітей, вибрати педагогічний прийом або техніку з банку прийомів.
3. Для підготовки навчальних завдань на основі матеріалу підручника може бути використаний конструктор ситуаційних завдань Ілюшина.
4. Проаналізувати отриманий сценарій уроку з точки зору здоров'я заощадження. Розглянути вибрані прийоми або техніки на предмет використання ІКТ.
5. Оцінити ККД уроку, спираючись на принцип ідеальності: максимальний ефект навчальної діяльності учнів при мінімальній діяльності вчителя.
6. Приготуйте презентацію уроку для публічного представлення.
7. Публічне представлення сконструйованого уроку.


Джерело: https://sites.google.com/a/lyceum2.cv.ua/metodicnij-navigator/konstruktor-uroku
Категорія: Методичні матеріали для вчителя | Додав: Cherepanova (10.11.2018) W
Переглядів: 890 | Теги: схема, урок, конструктор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Привіт, Гость
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Новини в Україні
Календар України
Початкова школа

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 287
Пошук
Хто на сайті

hit counter
Підписка на емейл

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Відвідування сайту
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Статистика


Зареєстровано на сайті:

Всього: 3284
Нових за місяць: 0
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Користувачів 3269
Перевірених: 0
Модераторів: 0
Адмінів: 1
Із них:
Чоловіків: 389
Жінок: 2895

Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.