Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід| RSS      Понедельник, 14.10.2024. 07:52 






Група "Гости"Вітаю Вас Гость       Ви увійшли як Гость  

                         
Меню сайту
Сертифікат
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ
Дошка пошани
Мультяшки
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кнопка сайту
Погода
Безпека сайту
Зараз на сайті

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Навчальні та методичні посібники » Конспекти уроків

Інтегрований урок
05.02.2013, 23:38
Інтегрований урок : Українська мова , Я і Україна ,
Образотворче мистецтво (2 клас)
Тема : Великодня подорож .
Мета : Ознайомити учнів з традиціями святкування Великодня ; здійснити подорож до пам‘ятників писанці , розширити знання про Великодні свята , їх символи та великодні привітання , поглиблювати знання учнів з писанкарства , розвивати інтерес до читання символічних знаків , фантазію , уяву , творчість , виховувати прагнення підтримування традицій українського народу .
Обладнання : розмальовані дерев‘яні писанки , українські вишиті рушники , Великодній кошик із писанками і крашанками .
Хід роботи .
1 . Організація класу .
Поглянемо одне на одного , посміхнемося . Для того , щоб справитись із завданнями нашого уроку , будемо працювати старанно , слухати уважно , писати охайно .
2 . Оголошення теми і мети уроку .
Сьогодні , діти , у нас незвичайний урок . Ми відправимося у цікаву великодню подорож . Побуваємо не тільки у містах і селах нашої України , а за кордоном . Побачимо як готуються люди усього світу до святкування Великодня . Побуваємо біля відомих пам‘ятників писанці .
На чому ви б хотіли відправитися у подорож ? ( на машині часу ) .

Вправа « Саморефлексація «
Про що ви б хотіли дізнатися на уроці ?
( Як приходить Великдень )
Чого хочете навчитися на уроці ?
( Каліграфічно і правильно писати , виразно читати , робити висновки , розмальовувати писанку )
Що хочете побачити ?
( Відомі пам’ятники писанці )
На екрані :
Хочу дізнатися : як до нас приходить Великдень .
Хочу навчитися : каліграфічно і правильно писати , виразно читати , робити висновки , розмальовувати писанку .
Хочу побачити : відомі пам’ятники писанці .
3 . Хвилинка каліграфії .
Пп
Писанка
Писанка – [
Словникова робота ( у кожного учня роздруковано значення слів )
Крашанка – це яйце , яке фарбують на свято Великодня .
Кольори крашанок мають певне значення :
Червоний – радість , життя , любов .
Жовтий – місяць , зорі , врожай .
Блакитний – здоров’я , небо , повітря .
Зелений – воскресіння природи .
Чорний з білим – вшанування душ померлих .
Писанка – робити яйце строкатим , мазати , прикрашати .
4. Робота над новим матеріалом .
4.1 Читання казки « Чарівне яєчко « ( вчителем )
На високій горі курочка знесла яєчко . Воно було гарним , біленьким , і вирішило помандрувати . Скотилося яєчко з гори і покотилося стежкою . І ось зустріло наше яєчко на своєму шляху село .
Колись там були щасливі люди . Але їхньому щастю позаздрив злий чаклун . Він промовив закляття і на село впала темрява . У садах висохли дерева , зав’яла пшениця на полях . Людей здолали хвороби , і вони забули , що таке щастя .
Довго тривало те лихо . Аж ось до села завітав мудрець . Він вирішив допомогти людям . Мандрівник заходив до кожної оселі і дарував фарби – жовту , червону , зелену , блакитну . При цьому казав : « Згадайте , якого кольору небо , сонце , весняна трава . А згадати вам це допоможе те , з чого народжується життя .
Одного разу селяни побачили , як з яєчка вилупилось курча . Тоді зібрали вони всі яєчка і пофарбували їх у різні кольори . І о , диво ! Закляття чаклуна зникли , а люди посміхалися і раділи ! І з того часу вирішили вони фарбувати яєчка кожної весни .
Ну , що ж мандруємо далі . А щоб у дорозі нам було весело , послухаємо пісеньку про писанку .
( пісню виконує М. Матюшко )
Зупинка 1 .
Ось і перша наша зупинка . Ми знаходимося у селі Братківці на Львівщині .
А щоб побачити пам’ятник писанці , необхідно написати веселковий диктант .
4.2 Веселковий диктант
( До кожного написаного іменника необхідно усно підібрати прикметник )
Сонечко , травичка , троянда , небо , крашанка .
( н-д : сонечко – жовте , травичка – зелена , троянда – біла , небо – голубе , крашанка – червона )
Молодці , ви гарно справилися із завданням і наше яєчко зупинилося біля пам’ятника писанці .
Екскурсовод 1
Пам’ятник в селі Братківці , виконує роль польової каплички . Справа в тому , що в його центрі помістили статуї Діви Марії . Висота писанки – 6.5 м .
4.3 Творча робота
Наша подорож триває . І на нас знову чекає цікаве завдання .
Якщо хочете , щоб зірочки засяяли , вставте у них букви е чи и .
В сна , з ма , В ликдень , д хнув , з мля , кн голюб .
Перевірка завдання .
Зупинка 2
Ми з вами приїхали на острів Хортиця , що у Запорізькій області .
Екскурсовод 2
Наші предки вірили , що писанка має магічну силу , приносить добро , щастя , захищає від злого . Саме такою силою притягує до себе ось ця кам’яна писанка. До неї приходять ті люди , котрі дуже хочуть мати дітей . Кажуть , що необхідно доторкнутися до писанки і вона виконає усі бажання .
Зупинка 3
Великдень українці завжди святкували радісно , піднесено . Готувались до цього свята заздалегідь . Упродовж тижня наводили лад у господарстві , прибирали , мазали хати . Я пропоную відпочити і подивитись , як готуються до свята наші господарки Тетяна та Уляна .
Сценка « Сварка Тетяни та Уляни «
Тетяна : Ой , Уляна , Уляна , в тебе в хаті грязно !
Горщики під лавкою поросли отавкою !
Уляна : Брешеш , брешеш , сусідко , що у мене гидко !
Я ж така хороша , гарна і пригожа !
Тетяна: Подивіться на неї , премудрую газду ,
Віник на кілочку , а мисник в куточку !
Уляна : Чи ж я не хазяйка , чи не господиня ?
Сім днів хати не мела , печі не топила !
Гарна я хазяйка , добра господарка ,
Як прийде Великдень , буде в мене чисто !
Тетяна : Ой вже близько любе свято !
Діточки , скоріш до хати !
Бо вже недалечко –
Червоне яєчко !
Ось яєчко привело нас ще до одного пам’ятника . Колись дуже – дуже давно поїхали українці шукати щастя до Канади . Ось уже онуки та правнуки повиростали у них . Давно б могли і забути про Україну . Але рідна земля назавжди залишилася у їхніх серцях .
Екскурсовод 3
В Канаді у місті Альберта стоїть українська писанка , зроблена з алюмінію . Семиметрове яйце при допомозі залізної підпори здіймається над землею . На цю красу приходять подивитися сотні відвідувачів .
4.4 Гра « Я – журналіст «
Уявіть собі , що ви журналісти . Журналіст ставить запитання , інший учень відповідає . Якщо відповіли правильно , маєте право поставити своє запитання.
- Як по – різному називають великодні яйця ?
( писанки , крашанки , дряпанки , мальованики )
- Який колір крашанок переважав на Поділлі ?
( червоний )
- Які знаки на писанках відповідають за здоров’я ?
( сонечко , риба , олені , ружа )
Зупинка 4
А зараз , сядьте зручно , тому що ми пересідаємо у швидкісну машину часу . Ми їдемо – у майбутнє ! Увага ! Увага ! Усім членам екіпажу приготуватися до нової подорожі . Ось ми і у майбутньому .
( на екрані майбутній комплекс « Писанка « )
Це величезний комплекс « Писанка « , який розташований на острові Рибальський , що на Київщині . Висота сягає 44 поверхового будинку . Малюнок писанки постійно змінюється ! У цьому прекрасному яєчку є : кафе , ресторани , кінотеатри ,магазини . Я сподіваюсь , що дуже скоро ми зможемо побувати у цьому комплексі .
5 . Розпис писанок
5.1 Бесіда вчителя
У зошиті на вас чекає величезний сюрприз . Я намалювала вам писанки , розфарбувала їх , прикрасила ! ( Діти дивуються )
Ой , що ж тепер буде ? Напевне , це дощик змив усі фарби ! Я дуже хочу , щоб ваші писанки заграли веселковими кольорами . Отож , беріть у руки чарівні олівці і розмалюйте писанки .
5.2 Самостійна робота учнів .
6 . Підсумок уроку .
Ось і підходить до кінця наша великодня подорож . Чи здійснилися ваші очікування від уроку ? ( на екрані з’являється запис )
Хочу дізнатися : як до нас приходить Великдень .
Хочу навчитися : каліграфічно і правильно писати , виразно читати , робити висновки , розмальовувати писанку .
Хочу побачити : відомі пам’ятники писанці.
Я , діти , вдячна вам за гарну роботу на уроці . І вам , і гостям , присутнім на нашому уроці , хочу побажати добра і щастя , миру і здоров’я .
Великдень несе нам весну й воскресіння ,
Щоб квітнула радість у серці постійно !
Щасливо святкуйте в родинному колі !
Обдаровуйте ближніх добром і здоров’ям !
З Великоднем вас !
7. Домашнє завдання
( закінчити оформляти писанку в кольорі )
Категорія: Конспекти уроків | Додав: klimka
Переглядів: 1614 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Привіт, Гость
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Новини в Україні
Календар України
Початкова школа

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 287
Пошук
Хто на сайті

hit counter
Підписка на емейл

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Відвідування сайту
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Статистика


Зареєстровано на сайті:

Всього: 3284
Нових за місяць: 0
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Користувачів 3269
Перевірених: 0
Модераторів: 0
Адмінів: 1
Із них:
Чоловіків: 389
Жінок: 2895

Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.