Мультяшки |
---|
|
Кнопка сайту |
---|
|
Безпека сайту |
---|
|
Зараз на сайті |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Каталог файлів
Основи гуманістичної моралі
| 02.12.2012, 12:40 |
Тема. Дружба – найбільший скарб. Мета : навчити учнів пояснювати важливість дружби; формувати навички обґрунтовувати необхідні умови дружніх стосунків;наводити приклади дружби; виховувати почуття довіри, щирості, здатність приходити на допомогу.
І. Організація класу до уроку.
Привітання.
Встаньте, діти всі рівненько, Посміхніться всі гарненько, Посміхніться ви до мене, Поверніться до гостей, Привітайтесь: «Добрий день!» - Привітали гостей, що до нас завітали. Хочу чути, чого б ви усім побажали. - Всім присутнім здоров’я ми зичим й добра, А тепер до роботи нам братись пора.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
- Дуже чекала сьогоднішній день. Я вам обіцяла,що сьогодні буде незвичайний урок - урок подарунок. Але я дуже хвилююся. А ви згодні отримати цей подарунок? Чесно згодні? А посміхніться,щоб я це побачила Але справа в тому, що просто так я не зможу вам подарувати свій подарунок, бо мені потрібна ваша допомога. Якщо ви зараз сядете рівненько, як справжні учні, я зрозумію, що ви мені будете допомагати. А тепер, якщо ви мені підморгнете лівим оком, а тепер правим, а тепер двома очима. Ну, безперечно, я бачу , що ви мені допоможете. І ми розпочнемо з першого слова,яке треба прочитати. ( вивішую на дошці слово «скарб» ). - Прочитайте слово , тільки неголосно, щоб слово не злякати. - Російською мовою скарб – це сокровище. Як ви розумієте, що є в людських відносинах сокровищем, скарбом? ( Любов, гроші,коштовності, дружба ). - Але, шановні мої, у нас на уроці присутні гості, поверніться до них, може вони нам допоможуть сказати, що не лише гроші скарб? ( Відповіді гостей ). - От бачите, не лише гроші можуть бути скарбом. Це і любов, це і дружба, це і взаємодопомога, знання – це все скарб людських стосунків. А про який сьогоднішній ми скарб будемо говорити, нам допоможе – квітка.
1) Робота в групах.
-На галявині росла незвичайна квітка, але злий вітерець взяв і роздмухав всі пелюстки квітки. Роздмухав по всьому нашому класу і не просто роздмухав, але ще й додав інші пелюстки, щоб вас заплутати. Тож , зараз,вам треба буде об’єднатися в групи. Ось група – синіх пелюсток, червоних, оранжевих, жовтих… Прочитайте два слова, що є на пелюстках, але оберіть ту рису характеру, яку б ви хотіли бачити в людині, а яка не подобається, ми зберемо, порвемо і викинемо,бо нам такі риси характеру не потрібні в наших взаємовідносинах. Але найголовніше завдання, група повинна вибрати, хто один буде відповідати та називати правильну пелюстку. - А тепер, прошу,перша група, яку ви вибрали пелюстку, з яким словом? ( Одна дитина називає слово, я вивішую, а потім всі разом повторюємо слово). -І ось погляньте,з’явилася квітка – семи квітка. ( Я вивішую серединку квітки зі словом дружба ). Якщо в нашому житті буде : Доброта Відвертість Повага щедрість чесність Працьовитість Любов Взаємодопомога, то обов’язково, між людьми буде прекрасний скарб – скарб, що називається «ДРУЖБА». ( Я вивішую серединку квітки зі словом дружба). І цей скарб, повірте мені, найбільший в людських стосунках.( Вивішую ДРУЖБА НАЙБІЛЬШИЙ )
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. - Тож , сьогодні ми з вами будемо говорити про найбільший скарб – про ДРУЖБУ. Давайте ще раз прочитаємо тему нашого уроку.
Усе з чогось починається: Школа – з порога Урок – із дзвінка, А з чого ж починається дружба?
Слухання пісні «Усмішка».
- То з чого починається дружба? Правильно з усмішки. - Тож налаштуємось на роботу,подаруємо один одному посмішку, хороший настрій і будемо дарувати його завжди.
ІV. Робота над темою уроку. 1.Мікрофон - Діти, давайте всі разом подумаємо над таким запитанням: Яким потрібно бути щоб мати друзів? (Мікрофон передаючи висловлюють свою думку, кожен говорить по одній рисі характеру, що притаманна другові). добрим чуйним турботливим друг чесним відкритим щирим Отже, перед нами постав портрет найкращого друга.
2. Бесіда з учнями.
- Чи можна сказати, що наш клас – дружний? - Так. - Які вчинки доводять, що це так?
Можливі відповіді дітей:
- Разом проводимо свята. - Разом вітаємо іменинників. - Допомагаємо один одному одягатися швидко. - Допомагаємо у навчанні. - Разом граємося та відпочиваємо.
- Все це хороші вчинки. - Чим ви можете допомогти другу, коли у нього поганий настрій?
3.Перегляд уривку мультфільму «Просто так!».
- А зараз перегляньте уривок з мультфільму «Просто так» і скажіть, як хлопчик підтримав ослика?
- То як хлопчик підтримав ослика? - Чим був здивований ослик? - Що це було просто так? - Отож, і ми повинні чинити по відношенню один до одного добрі справи, не чекаючи від цього якоїсь похвали, а просто так!
4.Робота в парах. - А зараз, давайте спробуємо зробити приємне для свого сусіда по парті. - У вас на партах лежать долоньки. Це долоньки – дружби. Напишіть ім’я свого сусіда по парті і з усіх слів,яким повинен бути друг , виберіть ту ознаку, те слово, що найбільше йому підходить.
5. Перевірка роботи в парах. - Подаруйте свої долоньки один одному. Хто хоче прочитати,що про вас думає ваш сусід по парті? ( одна пара стає і називає слово, яке написали ).
Обмін долоньками. - Люди один одному в тяжку хвилину подають руку – підтримки, щоб людина не відчувала себе самотньою. - А зараз доторкніться своїми долоньками. Хоч, ваша долонька ще маленька, та ви також можете бути підтримкою один одного. Посміхніться один одному. Що ви відчуваєте? Відпустіть долоньки. - Що подарували ви своєму сусідові? ( Частинку сердечка, свою радість, своє тепло…).
Фізхвилинка
6. Інсценізація «Подружки».
Автор. А зараз я для вас Розкажу про другий клас. Сьогодні Ганнуся уроку не знала, Домашнє завдання в Софійки списала. Та й думає вдома: -Навіщо страждати? Я можу і завтра В Софійки списати.
А вдома Софійка і собі гадала: - Учора у мене Ганнуся списала. Навіщо завдання робити спішу? Я завтра у школі в Ганнусі спишу.
А вранці у школі зустрілись подруги.
Ганнуся Здоров, моя подруго, перша, не друга. Весь вечір про тебе була моя думка.
Софійка І я про тебе думала, як скакала через гумку.
Ганнуся Нехай нам позаздрять всі в нашій окрузі, Бо ми нерозлучні , бо ми – справжні друзі. Ну як підійти? Ну як це сказати? А чи не могла б я у тебе списати?
Софійка У мене?! На тебе надіялась я! Та ти не подруга! Ти просто змія!
Ганнуся Змія?! Я змія?! Це каже Найкраща подруга моя?! Мене ж ти підвела.
Софійка А ти мене ні?! Ну де ж це завдання взяти мені?
Автор Ну що, посварились найкращі подруги? Та ще не урок…Беріть в руки ручки, Завдання свої напишіть й помиріться І більше ніколи уже не сваріться.
Ганнуся Ти – сонце моє.
Софійка І знай, що у тебе Вже подруга є.
- Бачите, дівчатка помирились. А як миритесь ви? ( комусь необхідно вибачитись, Визнати свою помилку або промовити мирилку ) - А хто знає якусь мирилку?
Мирись, мирись, мирись І більше не сварись.
Мир – миром, пироги з сиром, Варенички в маслі, подружечки красні.
7. Гра «Добре – погано». - Діти, давайте пограємось у гру, яка називається «Добре – погано». Якщо ви уважні, то обов’язково помітили, що у нас в класі розкидані слова, що означають вчинки. Але вони є добрі і погані. Давайте зараз зберемо погані вчинки, які не треба робити.
- А тепер подивіться, які добрі вчинки залишилися для нас і друзів? Давайте їх прочитаємо. - Отже. Давайте домовимося, що будемо чинити тількі добрі вчинки та справи.
8.Гра «Так чи ні» - У вас на партах лежать сигнальні картки. Послухайте твердження: якщо згодні - показуйте зелений кружечок, якщо не згодні – червоний. 1. Перебивай того, хто говорить,і викрикуй свою відповідь, щоб учитель тебе похвалив. 2. Кожний говорить по черзі, а не всі разом. 3. Якщо однокласник одержав два бали, про це необхідно розказати сусідам. 4. Якщо хочеш висловитися, підніми руку. 5. Ображайся, коли вчитель викликав до дошки не тебе. 6. Не смійся, коли хтось говорить не правильно.
V. Підсумок уроку. 1.Завдання на самовизначення. - На основі всього почутого, хто з вас може назвати себе справжнім другом, починаючи такими словами : Я СПРАВЖНІЙ ДРУГ,БО… 2. Круги Ейлера.
- Уявимо, що – це Світ дружби. - Друзів мають всі – дорослі і діти. І всі користуються секретами дружби.
- Чесність. Хто володіє чесністю , дорослі чи діти? - Хто повинен володіти справедливістю, щоб мати багато друзів? - Доброта. Хто повинен бути добрим?
- Отже, ще з дитячого віку у людини закладаються основи дружби, на яких базується дружба дорослих.
- Добре, коли у людини є надійний друг, але пам’ятайте, якщо ви хочете мати надійного, доброго, щирого, чесного друга, то і самі повинні бути такими. Пам’ятайте: з гарним товаришем легше у біді, веселіше в радощах. Будьте завжди ввічливими з товаришем, допомагайте йому, виручайте, коли це потрібно.
- Дорожіть дружбою! Я бажаю вам мати гарних друзів і самим бути гарними друзями. |
Категорія: Конспекти уроків | Додав: ksuha
|
Переглядів: 2159 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Новини в Україні |
---|
|
Календар |
---|
|
Наше опитування |
---|
|
Пошук |
---|
|
Підписка на емейл |
---|
|
Відвідування сайту |
---|
|
Статистика |
---|
Зареєстровано на сайті:
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
|
|