Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід| RSS      Вторник, 26.11.2024. 10:30 






Група "Гости"Вітаю Вас Гость       Ви увійшли як Гость  

                         
Меню сайту
Сертифікат
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ
Дошка пошани
Мультяшки
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кнопка сайту
Погода
Безпека сайту
Зараз на сайті

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учителю » Конспекти уроків з читання

Закріплення звука [ ж] , букви «же».
19.11.2011, 15:37
Урок навчання грамоти
1 клас
Тема: Закріплення звука [ ж] , букви «же».
Мета: формувати в учнів навичку читання складів і тексту з буквою « же», закріпити вміння виділяти у словах звук [ж] , виконувати звуко - буквений аналіз слів, розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, пам'ять, увагу, артикуляцію, дикцію, виховувати у дітей культуру мовлення, збагачувати словниковий запас, виховувати любов до тварин, бережливе ставлення до природи, почуття дружби.
Обладнання: мультимедійна презентація до уроку, криптограми (для групової роботи), «Буквар» Прищепи К.С., записи музичних фізкультхвилинок, карта подорожі.
Тип уроку: урок – подорож
Зупинки подорожі
1. Хатинка загадок для маляток
2. Звуковий лист - сюрприз
3. Джерельце дзвінких голосів
4. Ліс цікавих завдань
5. Країна Читалія
6. Острів скарбів
Хід уроку:
І. Організація класу
Учитель: Доброго ранку я зичу тому, хто прийшов працювати до класу.
Учні: Чому?
Учитель: Бо люблю я свій клас!
Учні: Чому?
Учитель: Бо чекаю любові і плідної праці!
Учні: Ми любимо працю і будемо старатися!
- Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Сподіваюсь, що ви, як і я, раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось. (Вітаються, повернувшись до присутніх).

3. Актуалізація опорних знань учнів.
- Яку букву ми вчили на попередньому уроці?
- Які звуки позначає буква «же»?
4. Виступ каналів телебачення. Конкурс на краще читання віршів із буквою «же».
Канал « 1+1»
Жив жучок між бур’янами
Жив без тата і без мами.
Жив і жив і не тужив –
Жовтим листям ворушив.
Жаба квакнула: « Попався!»
Жук завмер, так налякався.
Канал « Новий»
Жабенятко забруднилось,
Жабенятко не помилось.
- Жабенятко, так не гоже,
ну, на кого ти так схоже?
- Я похоже на мамуню,
На мамуню квакакуню.
Канал « Інтер»
Журавель шукає броду –
жабенятко – скік у воду.
Жук до жаби : - Жу-жу-жу!
Журавлеві розкажу.

2. Вступна слово вчителя.
Вчитель: Сьогодні ми будемо продовжувати вивчати цю букву, вчитися читати слова, речення і навіть текст з буквою « же». Але урок у нас буде незвичайний, адже нам необхідно здійснити подорож і відшукати заповіданий предками скарб. Усіх справжніх шукачів скарбів чекають випробовування. А допоможе нам у цьому – дружба. А ще якими ми повинні бути? Нам допоможе слово « урок»
У важні
Р озумні
О організовані
К мітливі
З явля

На уроці не сумуй,
жваво з друзями працюй!
Щоб прожити день не марно
І знання отримать гарні!

З’являється карта подорожі.

- Розглянемо карту подорожі і прослідкуємо за нашим маршрутом. (Читаю назви зупинок)
ІІ. Зупинка «ХАТИНКА ЗАГАДОК ДЛЯ МАЛЯТОК»
Взимку вкрили ми навкруг
Ліс, дорогу, поле й луг.
А як сонце припече –
Ми струмочком потечем. ( Сніжинки)

Два кінця, два кільця,
А посередині цвях. ( Ножиці)

Довгі ноги, довгий ніс,
Прилетів – обід приніс.
Смачних жабеняток
Для своїх маляток. ( Журавель)

Показую малюнок журавля.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Звучить запис курликання журавлів.
- Діти, хто нам подає голос?
- А чи зустрічали ви журавлів зараз?
- Де ж вони зимують? ( в теплих краях – в Африці)

ІV. Звуковий лист – сюрприз від Журавля.
- До нашого класу надійшов незвичайний лист із далекої Африки. А лист не простий, а звуковий. Тож давайте уважно послухаємо!

ЗВУКОВИЙ ЛИСТ
- Привіт! Привіт! Привіт із далекої Африки! Любі дітки, я дуже скучив за болотом. Чекаю з нетерпінням, щоб прилетіти навесні і сповістити вам про прихід весни!
- Я тут подружився із добрим другом жирафою. Мені цікаво знати, як учні 1 –Є класу вивчили мою букву « же» чи вмієте ви читати слова, речення. Тому я приготував для вас цікаві завдання.

V. ЗУПИНКА « ДЖЕРЕЛЬЦЕ ДЗВІНКИХ ГОЛОСІВ»

Мовна розминка ( запис джерельця)
1. Складова зарядка. Вправа « Водолаз» ( читання складів на одному диханні)
Рано - вранці жабенята
Вчаться голосно читати.
І ви спробуйте відгадати,
Що читали жабенята.

а о е і и у
ж
жв
жлн

2. Читання скоромовки
Журавель не журиться
Лиш від сонця жмуриться.
З’являється карта подорожі.
VІ. ЗУПИНКА « ЛІС ЦІКАВИХ ЗАВДАНЬ»

1. Гра « Яка жабка дружить із жуком?» ( слайд)
Жук + вуж, жар


- Чому жабки подружились із цим жуком( звукова модель слова)?
- Бо у цих словах тверді приголосні

1. Читання чистомовки
Жаж-жа-жа – ми побачили … ( вужа)
Жу-жу-жу – по галявині… ( ходжу)
Жі-жі –жі – гострі …( ножі)
Жи-жи-жи – мені …(допоможи, скажи)

2. Кроптограми прочитати завжди корисно,
А якщо там є буква «же» - ще й доречно.
( Робота в групах) Див. у додатку

( сніжинка) ( крижинка ) ( журавлик)

3. Завдання від Жирафи
Жило жирафенятко,
Де Африка жарка:
Жупан – на латці латка,
А шия – он яка!

- Журавлик вчить свого друга Жирафу української мови. Написав слова на пальмах , а Жираф не може прочитати їх, бо не вистачає деяких букв. Мабуть, не знає ще добре української мови. Допоможемо йому?
Матеріал для гри: жук, жар- птиця, жайворонок, жито, жарт)

Фізкультхвилинка « Вправи для очей» ( слайд презентації )

4. Розвиток пам’яті, уваги, мислення.

ЗОРОВИЙ ДИКТАНТ
ЖАР ( 3)
ЖАРТ ( 4 )
НІЖКА ( 5)
КНИЖКА ( 6)
ЖУРАВЛІ ( 7)
ЖУРАВКА ( 7)
ЖУРАВЕЛЬ ( 8)

5. Гра « Граматична математика»
У+ Р…+ Ж..+ Й = ( УРОЖАЙ)
ЖУК – К + Р + НА +Л = ( ЖУРНАЛ)

VІІ. Фізкультхвилинка із музичним супроводом

« Журавель» ( українська народна пісня)
Занадився журавель, журавель
До бабиних конопель, конопель.
Приспів: Сякий, такий журавель,
Сякий, такий довгоносий,
Сякий , такий довгоногий,
Сякий , такий виступає,
Конопельку все щипає.

Оце тобі журавель, журавель,
Не літай до конопель, конопель!
Приспів.
Щоб ти більше не літав , не літав,
Конопельку не щипав, не щипав!

VІІІ . 5 ЗУПИНКА КРАЇНА «ЧИТАЛІЯ»
- Нас зустрічає маленька фея цієї країни . Звуть її Читаночка. Вона пропонує вам завдання – ознайомитись із сторінкою Букваря К. С. Прищепи с. 109
1. Бесіда за малюнком підручника.
- Діти, кого ви бачите?
- Де вони знаходяться?( на болоті)
- Що роблять журавлі?
- Що росте на березі?
3. Читання слів у стовпчиках.
4. Читання вчителем тексту. Добір заголовка.
5. Словникова робота.
МАЙОРІЛА – невиразно виднілася вдатні
КУПИНИ - острівці на болоті
ЗАКРУЖЛЯЛИ – рухались, описуючи кола.
ЖУРАВЛИНА – рослина, кА росте на болоті з червоними їстівними плодами ( клюква)

6. Читання тексту « ланцюжком» учнями класу.
Завдання: знайдіть речення, в якому говориться, що робили жабки?

7. Гра « Я – тобі , ти – мені» ( Учень читає одне речення, потім передає іншому)
8. Гра « Голка - нитка» ( Вчитель починає читати речення, учні шукають продовження)
9. Довідкове бюро
- Люди люблять журавлів. І напевне більш за все , за їх любов до Батьківщини. Тож будують криниці з журавлями, як символ і оберіг України. ( слайд)
СЛАЙД
- Навесні звуть люди журавлів веселиками, бо повертаються птахи додому, і радіють вони. Весело їм, що здолали далеку дорогу.

- А восени зватимуться вони журавлями. Розстаються тоді вони з батьківщиною і журяться від того . що мусять летіти на чужину.

10 . Дидактична гра « Знайди помилку»
Просо висіяв Микита.
Та чомусь вродило сито. ( Жито)

ІX. 6 ЗУПИНКА « ОСТРІВ СКАРБІВ »
Словникова робота
- Діти, що таке скарб? (відповіді дітей)
- Перевірити правильність ваших тверджень, нам допоможе представник служби бібліотекарів - _______________.
- А тепер спробуємо відімкнути цю скриню. (Відмикаємо і бачимо слово ЗНАННЯ)
- Отже, діти, ми подолали багато перешкод на нашому шляху, здійснили далеку подорож. Кожен з вас має свою скарбничку українських слів. Сьогодні ви поповнили її новими слова на букву « же».
- Які нові слова ви запам’ятали?
- Сподіваюсь, що ви будете використовувати їх у повсякденному житті.
X. Підсумок уроку.
Я дізнався…
Я запам’ятав….
Я здивувався….
Я навчився….

- Дякую за увагу .
Працювали ми старанно
І почули у кінці,
Що у нашім першім класі –
діти просто молодоці !
Категорія: Конспекти уроків з читання | Додав: Ната
Переглядів: 5867 | Завантажень: 168 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 1
1 Cherepanova  
Дякую за прекрасний урок. Всього найкращого і творчих успіхів! applause applause flower flower

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Привіт, Гость
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Новини в Україні
Календар України
Початкова школа

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 287
Пошук
Хто на сайті

hit counter
Підписка на емейл

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Відвідування сайту
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Статистика


Зареєстровано на сайті:

Всього: 3284
Нових за місяць: 0
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Користувачів 3269
Перевірених: 0
Модераторів: 0
Адмінів: 1
Із них:
Чоловіків: 389
Жінок: 2895

Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.