Мультяшки |
---|
|
Кнопка сайту |
---|
|
Безпека сайту |
---|
|
Зараз на сайті |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Каталог файлів
Урок математики з математики 1 клас
| 24.06.2013, 18:05 |
Математика 1 клас Тема . Вправи на застосування переставної властивості додавання. Обчислення значень виразів. Роз'язування задач . Мета : формувати вміння учнів використовувати переставний закон додавання під час роз'язування прикладів на знаходження суми в межах 10, вчити розрізняти істинні і хибні висловлювання, розвивати обчислювальні навички, ознайомити з професіями, бережливе ставлення до хліба . Х І Д У Р О К У I . Організація учнів до уроку Пролунав уже дзвінок, Починається урок ! На уроці не куняй - Математику вивчай ! II . Актулізація опорних знань - Пригадайте, що ви знаєте про переставний закон додавання ? 1. Усний рахунок 8 + 2 -4 - 0 = 6 - це висловлювання істинне ( 6 ) 4 + 5 +1 + 2 = 10 - це висловлювання хибне ( 12 ) Вжити переставний закон ! 3 + 4 +3 -8 = 5 - це висловлювання хибне ( 2 ) Переставний закон не вжив. 2. Гра " Математичні бульбашки " _ +
+ +
- В якому випадку ми можемо примінити переставний закон додавання ? ( 2 )
III. Робота над темою уроку 1. Гра " Шифрувальники " 2 13 4 9
- Необхідно розмістити відповіді в порядку зростання і прочитати прислів'я. ( 2 , 4 , 9 , 13 ) 2- Без 4 - хліба 9 - немає 13 - обіда _ Звідки ж прийшов до нас хліб ? Звідки береться борошно з якого , крім хліба печуть смачні кондитерські вироби ? - Сьогодні на уроці ми помандруємо по сторінках енциклопедії і взнаємо, як до нас на стіл приходить хліб . Щоб відкрити першу сторінку нашої енциклопедії , треба виконати завдання. 2. Робота в зошитах . Математичний диктант. Записати число . ( 6 лютого ) Повторити правила ( сума, як зн. невідомий доданок, різниця, як зн. зменшуване, як зн. від'ємник ) ( Четверо учнів працюють індивідуально на картках )
До дошки викликають одного учня. М. д. 8 , 0 , 5 , 7 , 10 , 15 , 2 1. Знайти суму чисел 5 і 3 2. Знайти різницю чисел 7 і 7 3. Зн. невідомий доданок, якщо відомий доданок 4, а сума 9 4. Зн. зменшуване, якщо від'ємник 3, а різниця 4 5. Число 14 зменшити на 4 6. Суму чисел 5 і 5 збільшити на 5 7. Півень важить 2 кг , якщо він підніме одну ногу скільки він буде важить ? - Чи відносяться всі ці числа до натуральних чисел ? ( Ні ,бо нуль не нат. число ) - Назвіть і підкресліть двоцифрові числа . ( 15 і 10 ) Робота в парах. Взаємоперевірка. Над неправильною відповіддю поставити мінус. Слайд ( Людина якої професії сидить за кермом трактора і оре землю. Тракторист . )
3. Робота за підручником с. 85 № 1 Повторити правило за карткою ( а+в = в+а ) Слайд ( А людина, яка визначає терміни , яке зерно -агроном Показ колосків пшеничних. В одному колосі 20, 40 а є такі види що і 60 зерен) З одного колоска тільки півник може спекти пиріжки , а в житті треба зібрати багато колосків. Колосок до колоска - це сила . І в нашому класі повинні один за одного -оце сила .)
4. Робота в зошитах с. 85 № 4 Картка ( а+в+с =с+в+с ) Усно розібрати , самостійно записують 1ст. - 1 варіант, 2ст. 2 варіант Слайд ( Людина якої професії і день і ніч збирає зерно - комбайнер )
5. Робота над задачею - Назвіть складові задачі. Із яких частин складається задача ? ( Картка ) ( Слайд із задачею ) Шкільна їдальня закупила 3 кг печива, 5 кг пряників і 2 кг бубликів. Скільки всього кілограмів виробів з борошна закупила їдальня ? - Про що задача ? ( про вироби з борошна ) - Що означає число 3 , 5, 2 ? - Ми будемо об'єднувати предмети чи вилучати ? Яка дія ? Переставний закон ! - Який тип задачі ? ( на зн. суми ) Задача Викликає вчитель по одному учню і записують коротку умову. ПЕЧИВА - 3кг Пр. - 5 кг ? кг Б. - 2кг 1ряд (один учень біля дошки ) 3+5+2 = 10 (кг) 2ряд 2+5+3 = 10 ( кг ) 3ряд 5 +3 +2 = 10 (кг ) Відповідь. Закупили 10 кг виробів . Слайд ( Хто звозить зерно на елеватор - шофер ) Ф І З К У Л Ь Т Х В И Л И Н К А (проводять 3 учениці ) Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій поклоніться І до сонця потягніться , В різні боки нахиліться. Покружляйте, потягніться Й до роботи знов беріться .
Слайд ( Мельник -це професія теж одна із головних. )
6.Творча робота Коротка умова на екрані . БУЛОК - 10 НА ? РОГАЛИКІВ - 4
- Про що задача ? - Що відомо ? - Яке питання ? (більше або менше ) - Як це тип задачі ?(Правило щоб взнати на скільки одне число менше або більше, треба від більшого відняти менше ) Слайд ( Пекар - можна назвати, що це "смачна"професія. Кожного дня випікає велику кількість батонів, булок, калачів, ватрушок ) 7. Знайди значення виразів. Назви " зайвий ". Вирази на екрані 10 СМ + 1 СМ ...>... 7 СМ 2Л ...<.... 8 Л - 5 Л 15 КГ - 5 СМ ..... 10 КГ ЗАЙВИЙ 8. Робота з геометричним матеріалом - Накреслити відрізок 7 СМ - А другий на 4 СМ коротший ( 3СМ ) - А третій на 6 СМ довший, ніж другий ( 9СМ ) 9. Гра " Знайди зайву фігуру " На екрані зображені ( різні види трикутників і один п'ятикутник )
Слайд (До кого ми звертаємося у магазині, щоб придбати хліб ? Продавець)
IV. Підсумок уроку - Чи сподобався вам урок ? (Висловлювання істинне чи хибне ) - На уроці ми з вами повторювали переставний закон додавання (істинне) - 7+3 і 3+7 - ці вирази будуть мати різні відповіді (хибне ) - Без хліба немає обіда (істинне) - Учні 1-Б класу гарно знають математику (істинне) ( Діти отримують вироби із борошна ) |
Категорія: Конспекти уроків з математики | Додав: lotos71
|
Переглядів: 7007 | Завантажень: 12
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Новини в Україні |
---|
|
Календар |
---|
|
Наше опитування |
---|
|
Пошук |
---|
|
Підписка на емейл |
---|
|
Відвідування сайту |
---|
|
Статистика |
---|
Зареєстровано на сайті:
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
|
|