Мультяшки |
---|
|
Кнопка сайту |
---|
|
Безпека сайту |
---|
|
Зараз на сайті |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Каталог файлів
Тварини взимку
| 01.08.2011, 23:24 |
Тема : Тварини взимку Мета: Розширити і уточнити уявлення дітей про тварини, продовжити формувати поняття «комахи», «птахи», «звірі»; формувати уявлення про життя взимку тварин нашої місцевості та про необхідність їхньої охорони; дати уявлення про зимуючих і перелітних птахів. Розвивати спостережливість. Виховувати турботливе ставлення до тварин, бажання брати участь у їх охороні. Обладнання: Ілюстрації з зображенням тварин нашої місцевості, малюнки птахів, комах і звірів; малюнки слідів звірів на снігу; плакат «Дикі і свійські тварини»; роздаткові картки з зображенням тварин; музичне озвучення; «чарівна скринька», силуети тварин»: комахи, птахи, звірі, «мікрофон», картки з запитаннями. Хід уроку І. Організація класу Подивіться один на одного, усміхніться щиро, щоб урок пройшов у теплій, дружній атмосфері, адже: «Якщо хочеш, щоб життя тобі усміхнулося – спочатку усміхнися сам життю». ІІ. Аналіз погоди, завдання для спостережень Пригадаймо. Послухайте уривок опису природи і подумайте, яку пору року він змальовує. Злітає листя, жовтий килим Лягає з шурхотом до ніг. А вже на нього пухом білим Сідає перший чистий сніг. • Як ви визначили, що це зима? • Назвіть, які зимові місяці знаєте. • Які зміни в природі відбулися з приходом зими? (Дні короткі, а ночі довгі, морози, небо вкрите сірими хмарами, водойми вкриті кригою, дерева стоять голі, тільки ялини та сосни зеленіють). - Поспостерігайте, чи дійсно ваш песик згортається на мороз, а коли лягає на сніг, то теплішає; чи буде сніг і вітер, коли кури і гуси тривалий час себе общипують; чи дійсно кішка перед великим морозом лягає ближче до батареї, чи печі. 1. Мандрівка до лісу. - Сьогодні ми з вами помандруємо Де ялини та дуби, А під кущиком гриби ,і завзятий дятел – стук! – Гострить дзьобика об сук. Тут живуть хороші друзі: Їжаки, зайчата сірі… Сніг закрив поляни лисі, Здогадались, де це? (в лісі) - Заплющіть оченята і вирушаймо в дорогу. (Звучить музика «Зима» А.Вівальді) Навколо все біло-біло. Під ногами рипить сніг, аж посвистує. Дерева і кущі вкрилися пухнастими снігами. На галявині гордо стоїть і пишається своїм зеленим вбранням ялина. Під ялинкою – розлущені шишки, на снігу видно сліди звірів, птахів. Розплющіть свої оченята. Хто ж тут поруч з нами в лісі? ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку - Отже на сьогоднішньому уроці ми познайомимося з життям лісових мешканців взимку. ІV. «Чарівна скринька» Свої досягнення та здобутки ми зберігаємо в чарівній скриньці. Щоб добре впоратися з нашим сьогоднішнім завданням, ми маємо за допомогою звернутись до скриньки. - На які групи поділяються тварини? (На диких і свійських - таблиця)
- Які це свійські тварини? (Які живуть у людей) - Які це дикі тварини? (Які самі здобувають собі їжу) - Назвіть представників тваринного світу нашої місцевості (Використання ілюстрацій) - Щоб краще пізнати тваринний світ, ви працюватимете, діти, у групах. (Клас поділено на 3 групи: І – комашки, ІІ - пташки, ІІІ - звірята.) V. Сприймання і усвідомлення навчального матеріалу Щоб приступити до роботи в групах, спочатку поміркуємо разом. • Чому зима є важким періодом року для тварин? • Як тварини готуються до зими. • Що таке сплячка? 2. Довідкове бюро Кожна група займалась пошуковою роботою. Всі прагнули дізнатися про щось цікаве із життя тварин взимку. Слухати розповіді товаришів вам потрібно уважно, щоб бути готовим до наступного завдання. (Гра «Мікрофон» .Повідомлення учнів з використанням ілюстрацій) 3. Гра «Ти мені, я тобі» (Кожна група підготувала по одному запитанню , щоб перевіряти на уважність товаришів). 4.Фізхвилинка. 5.Бесіда про охорону тварин взимку. - Зима страшна для тварин не так холодом, як голодом. Взимку тварини худнуть, витрачається теплий жир під шкірою, витрачаються і сили. Тому на допомогу тваринам приходять люди. Використовуючи ілюстрації підручника (с.94, 95), поміркуйте, як люди допомагають лісовим мешканцям взимку. Про охорону тваринного світу піклується і наша держава. В основному Законі нашої держави – Конституції, йдеться про охорону тварин. VІ. Закріплення знань. Робота у групах 1. «Заморочки із скриньки». (Проводяться у формі змагання. Кожна група витягує по три заморочки-запитання) • Чи змінюється життя тварин з приходом зими? • Чому в лісі заячі сліди нерідко чергуються з лисячими? • Чому зима найтяжчий час для тварин? • Коли харчується заєць і чим? • Які тварини впадають у сплячку? ( Інсценізація вірша «Суперечка») Ведмідь сварився із совою: - Ти щось наплутала, сова! Затям своєю головою – зими в природі не бува! Сова сміялась: - Волохатий, не дивно чути це мені: ти восени як ляжеш спати, то встанеш тільки навесні. Петро Ребро
• Як можна допомогти лісовим звірям взимку? • Які пташки залишаються зимувати? • Як готуються до зими комахи? • Що їсть білочка? (Підсумок гри) 2. Магічні сніжинки. Кожна група отримує по одному малюнку .Завдання: біля тварин, яких можна побачити взимку, намалювати сніжинку. Хто швидше і без помилок впорається із завданням – переможець.
VII.Підсумок уроку - Уявіть собі, що ви перетворилися на тварину, що живе у зимовому лісі. З яким проханням ви б звернулися до людей?
.Рефлексія. - Визначте своє ставлення до уроку. На партах лежать маленькі сонечка, як у мене на дошці. Їм не вистачає ротика. Якщо вам сподобався урок – намалюйте усміхнене личко, якщо невдоволені – нахмурене личко. |
Категорія: Конспекти уроків з природознавства | Додав: elen5921
|
Переглядів: 11960 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 5.0/1 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Новини в Україні |
---|
|
Календар |
---|
|
Наше опитування |
---|
|
Пошук |
---|
|
Підписка на емейл |
---|
|
Відвідування сайту |
---|
|
Статистика |
---|
Зареєстровано на сайті:
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
|
|