Тема. Звук[в], позначення його буквами В в. Читання складів, слів, речень.
Мета. Ознайомити
учнів з буквою В, її звуковим значенням, вчити виконувати звуковий аналіз
слів, читати склади і слова з
буквою В; розвивати мовлення учнів, збагачувати словниковий запас. Виховувати в
дітей потребу дотримуватися правил дорожнього руху.
I
Актуалізація знань.
1.
Повторення
вивчених букв, звуків.
2.
Читання
складів, слів.
-
Звірята
з лісової школи прислали вам гостинці. Розгляньте малюнки.
-
Що
прислали звірята?
-
Як
назвати їхні подарунки одним словом?(фрукти)
-
Чим
цікаві ці фрукти?( на них записані склади)
-
Які
слова можна утворити з цих складів?
-
Чому
склад Ні записаний з великої букви?
-
Складіть
речення зі словом Ніна( Ніна читає книжку).
-
Скільки
слів у реченні?
II Новий матеріал.
1.
Виділення
звука[в] зі слів.
-
Діти,
якщо відгадаєте загадки, дізнаєтеся, хто прислав гостинці.
Вночі літає, вдень засинає. (Сова)
Хоч у нього шуба є, та як холод настає,
Він не їсть тоді не п’є,
А у лігво спать іде. (Ведмідь)
Сірий, зубастий, лісом блукає, їжу шукає. (Вовк)
2.
Хорове
вимовлення слів відгадок.
-
Який
звук у цих словах спільний?
3.
Складання
звукових моделей до слів вовк, сова
-
Скільки
складів?
-
Який
склад наголошений?
4.
Гра
«Де сховався звук[в]
5.
Вивчення
букви, повідомлення теми.
-
Буква
Ве така цікава:
Стовпчик тут і дужки справа
Так в абетці живе всім потрібна буква ве.
-
На що
схожа буква В?
6.
Друкування
букви Вв
Фізкультхвилинка
7.
Гра
«Чарівна квітка»
-
Діти,
погляньте, яку чарівну квітку прислали нам звірі. (волошка)
-
Чи є
в назві квітки звук [в]
-
Де
саме? Читання складів.
8.
Читання
пірамідок слів для розширення кута зору.(плакат)
9.
Робота
з букварем.
-
Як
називається буква, яку ми вивчаємо?
-
Читання
вчителем слів в колонках
-
Хорове
читання
-
Про
кого можна сказати вона, він, вони?
10.
Робота
за малюнком.
-
Розгляньте
малюнок.
-
Хто
зображений на ньому?
-
Що
роблять діти?
-
Назвіть
слова де зустрічається звук[в]
-
Які
правила переходу дороги ми знаємо?
-
Слухання
тексту.
-
Вона
веде брата.
-
Він
тримається за руку.
-
Вони
йдуть по зебрі(переходу).
-
Хто
такий Він, Вона, Вони?
-
Дайте
дітям імена.
-
Прочитайте
текст з іменами дітей.
III Підсумок.
-
Яку
букву вивчали на уроці?
-
Який
звук вона позначає?
-
В
яких словах живе буква В?
|