Мультяшки |
---|
|
Кнопка сайту |
---|
|
Безпека сайту |
---|
|
Зараз на сайті |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Каталог файлів
"Зима - білосніжка", урок позакласного читання
| 26.12.2012, 18:30 |
Тема. Зима - білосніжка.
Мета: поглибити знання учнів про зимові явища, про зв'язок кожного зимового місяця з іншими; вчити виразно читати вірші; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати їхнє мовлення, логічне мислення, вміння правильно аналізувати прочитане, вчити помічати красу довкола; удосконалювати навички роботи з ножицями, пензлем; виховувати любов до природи рідного краю, бережне ставлення до неї.
Методично - дидактичне забезпечення: Комп’ютерна презентація до уроку, плакат із записом девізу уроку; таблиці для розчитки: (прочитати на одному диханні слова; прочитати на одному диханні вірш; фотооко ); таблиця з деформованим текстом; малюнок, на якому зображено зиму; полотно для складання павутинки; ілюстрації на зимову тематику; плакат з кросвордом; " сніжинки"- відгадки; аудіо - запис мелодії Вівальді "Зима"; ялинка; ялинкові прикраси.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку. - Діти, давайте проведемо автотренінг і налаштуємося на урок. Я - учень. Я ходжу до школи. Мене навчають вчитись. Я все розумію. Я все хочу знати.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів ( Учитель ставить запитання, учні, передаючи уявний мікрофон, висловлюють свою думку щодо поставленого запитання.) Вправа "Мікрофон". - Подумайте і скажіть, яким має бути наш урок. - А якими повинні бути ви? (Міркування учнів.) Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий, творчий,продуктивний урок. А він у нас сьогодні дійсно незвичайний. Адже на ньому ми будемо читати, співати, танцювати, вирізати, фарбувати. Чи цікавий буде урок? Отже, все залежить від вашої активності, уважності, творчості. А працюватимемо під гаслом:
Щоб робота в нас кипіла, Працювати будем: Швидко! Дружно! Вміло!
ІІІ. Створення емоційного фону уроку 1. Читання вірша вчителем. 2. Обговорення ілюстрації із зображенням дівчини - Зими, що їде у санях, запряжених трійкою. 3. Розповідь з елементами бесіди про місяць грудень.
IV. Основна частина уроку
1. Розглядання ілюстрацій із зображенням зими. - Отже, ви побачили, що зима приходить не лише у наше село, місто, а й у ліс, поле, у гай, у сад. Вона крокує всією нашою країною. І до нас на урок завітала. Тож давайте всі разом скажемо їй: "Добридень, зимо! Ми раді вітати тебе у нас на уроці".
2. Гра "Додай прикметник". - А зараз за допомогою вірша ви відповісте на запитання: яка зима?
3. Розчитанка. а) прочитати на одному диханні; ( на плакатах записані слова, вірш; учні читають їх на одному диханні ) сніг зима хмара холодна сніжинка метелиця Хто на одному диханні зможе прочитати більше? На дуби і на ялинки Тихо падають сніжинки: 1 сніжинка, 2 сніжинки… 3 сніжинки, 4 сніжинки, 5 сніжинок… б) фотооко - подивитись на таблицю і сказати одне слово, яке запам'ятали; подивитись ще раз - назвати два слова; яке слово написане першим? останнім?
лід сніг зима мороз холодок сніжок снігопад
4. Читання учнями віршів про зиму. 5. Це цікаво знати! - У нашого народу є ще багато прикмет, за якими визначають погоду взимку. Дим вгору в'ється - на мороз. Падає великий лапатий сніг - на негоду і сирість. Собака качається - на сніг. Гуска ховає ніс під крило - на мороз.
6. "Гронування". Складання "павутинки". - Діти, давайте складемо "павутинку" до слова "зима". ( на дошці - плакати " сніжинки", учні відгадують загадки і прикріплюють до кожного промінчика "сніжинки" - відгадки, які вчитель заготовив заздалегідь ) Крил не має, скрізь літає Та ще й куряву здіймає. Вітер.
Без ніг біжить, без крил летить. Вітер.
Я падаю на ваші хати, Я білий - білий, волохатий, Я прилипаю вам до ніг І називаюсь просто … Сніг.
В небі хмара пролітала, Білий пух порозсипала. Він на землю міцно ліг, Називають його … Сніг.
7. Робота з деформованим текстом. - Діти, погляньте на екран. На ньому записано речення. Але ж у нас на уроці присутня Зимонька. Вона вирішила побавитися з вами, легенько дмухнула вітерцем - і всі літери переплуталися. Давайте швиденько поставимо їх на місця і прочитаємо речення.
З бане тілела жнані, рнага, вом рказі, жиснінка. - З чим порівняно сніжинку в реченні? А ще з чим її можна порівняти?
8. Зусріч із Сніжинкою.
9. Самостійна робота. ( вирізування сніжинок, повторення правил безпеки роботи з ножицями ) Учні під мелодію пісні "Білесенькі сніжинки" вирізають із салфеток сніжинки. Вирізані сніжинки піднімають вгору, а потім дарують їх дівчинці - Сніжинці.
10. Робота з текстом " Мільйон мільйонів сестричок". ( методична структура АУР - "актуалізація - усвідомлення - рефлексія" ). Читання з передбаченням. Текст поділено на 4 частини.
11. Поетична хвилинка. - А тепер спробуємо скласти вірш про зиму. ( на таблиці запис, учні добирають до питань слова і складають вірш ) ( Що зробила? що?) сизокрила, ( Яким? чим? що? ) вкрила. ( Звідки? що роблять? які? ) сніжинки ( Хто? що зробили? у чиї? ) хатинки.
12. Кросворд.
13. Карнавал. Прибирання ялинки.
V. Підсумок уроку. - Ось і закінчився наш урок. Яким він у нас був? - Що нового дізналися на уроці? - Давайте поаплодуємо собі за нашу працю. - А оскільки наближається новорічне свято, я хочу, щоб ви привітали з ним наших гостей. Як це відбувається? Всі разом. З наступаючим Новим роком вас вітаємо. |
Категорія: Розробки позакласних заходів з навчальних предметів | Додав: klimka
|
Переглядів: 4457 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Новини в Україні |
---|
|
Календар |
---|
|
Наше опитування |
---|
|
Пошук |
---|
|
Підписка на емейл |
---|
|
Відвідування сайту |
---|
|
Статистика |
---|
Зареєстровано на сайті:
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
|
|