У 2011/2012 навчальному році у початковій школі державній
підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів
четвертих класів з української мови (мова і читання) та математики
Державна підсумкова атестація з української мови
проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь учнів будувати речення,
зв’язні тексти, висловлювати міркування, власну думку за допомогою
різних мовних засобів, практично застосовувати мовні знання з фонетики,
лексики, граматики, орфографії відповідно до державних вимог щодо рівня
навчальних досягнень учнів із зазначеного предмета.
Атестація
проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової
атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з
українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Вашуленко
М.С., Дубовик С.Г. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).
Атестаційні
роботи з української мови складаються із семи завдань, різних за рівнем
складності, серед яких: чотири тестові завдання закритого типу, що
передбачають вибір однієї правильної відповіді з трьох запропонованих;
одне відкрите завдання, виконання якого вимагає короткої письмової
відповіді; текст для списування (55-60 слів); одне творче завдання –
письмове зв’язне висловлювання на задану тему (5-7 речень).
...
Читать дальше »