Заступник мінстра освітьи і науки під час проведення 6 липня 2015 року у Львові громадських дебатів на тему «Реформування освіти vs децентралізація» визнав, що сучасний вчитель, матеріально простимульований та маючи педагогічну свободу "витягне" реформу освіти.
Щоб мати союзників, маємо активно комунікувати, пояснювати, до прикладу, чим конкретно для батьків та їхніх дітей вигідні нововведення (5-річна початкова школа; 12-річна школа; навчання в опорній школі тощо).
1. Мета структурних змін - підвищення доступності та якості освітніх послуг для громадян через ефективне використання теперішіх ресурсів.
2. Інвестування в учителя - провідника й реалізатора реформ. Без цього зміни неможливі. Має бути матеріальне стимулювання підвищення фахового рівня, володіння ІТ та мовами з одночасним підвищенням вимог до якості праці. Дитиноцентризм без вчителецентризму неможливий.
3. Педагогічна свобода вчителя. Дебюрократизація його діяльності ("уніфіковані" плани-звіти; "стандартизовані" на рівні школи чи навіть району плани-конспекти уроків; "робота над науковою темою"; узагальнення власного досвіду ("папки"). ... Читать дальше »
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.