Навчитися розв’язувати вирази можна тільки розв’язуючи їх. Але ж саме ця діяльність на уроках математики часто найменше зацікавлює учнів. Можливо, тому, що предметом обчислень здебільшого є числа, які для дітей нічого не означають.
Поняття «алгоритм» є одним з основних в інформатиці. Алгоритмічна змістова лінія починається у початковій школі з ознайомлення з алгоритмами та виконавцями і продовжується в основній та старшій, трансформуючись в опанування основ програмування. Про те, як вводять це поняття у 2-му класі автори кожного з підручників, ішлося у журналі «УПШ», 2013, № 5.
Мета. Вдосконалити знання учнів про зиму, формувати уявлення про характерні ознаки зими в неживій природі; розвивати уяву,спостережливість,бачення прекрасного; формувати комунікативну, інформаційну компетентність; виховувати любов до природи.
Репродуктивні завдання: літературна тест-вікторина, тестовий конроль, робота з ілюстраціями (розставити у правильній послідовності); творчі завдання: малювання малюнків, створення асоціативного куща, складання власного вірша на основі поданого.
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.