Загальні відомості: прізвище, ім'я, по батькові; дата народження; загальний фізичний розвиток; стан здоров'я; сімейні умови, характеристика батьків, склад сім'ї, місце роботи батьків, їхній культурний рівень, режим життя дитини, спілкування поза школою.
Загальний розвиток: особливості мислення, рівень абстрактного мислення (аналіз, синтез, виявлення причинних зв'язків, здійснення висновків абощо); спрямованість, інтереси, потреби, схильності; особливості характеру, індивідуальні реакції на події; особливості пам'яті та процесу запам'ятовування; тип інтелекту та професійні можливості; вольові якості, здатність до довготривалих трудових зусиль.
Ставлення до навчання, праці: успішність (які оцінки переважають, з якого предмета вчиться найкраще); організованість і старанність у навчальній роботі, вміння працювати самостійно; інтерес до знань (зацікавлений чи ні, виявляє інтерес до окремих предметів); ставлення до елементів праці в школі (лабораторні роботи, чергування, підтримка чистоти в класі, на шкільному подвір'ї).
Дисциплінованість та навички культури поведінки: загальна характеристика поведінки (поводить себе спокійно, стримано чи не контролює своїх емоцій); виконання шкільного режиму (дотримується правил поведінки, порушує їх навмисно чи через недбалість; найбільш типові порушення дисципліни); виконання вимог і розпоряджень учителів (виконує за першою вимогою, з бажанням чи примусово); чемність у спілкуванні з учителями, будь-якими дорослими; володіння навичками культури поведінки (ставлення до літніх людей і молодших за себе, поступається місцем для людей похилого віку, з повагою ставиться до дівчат абощо).
Громадська спрямованість та активність: ставлення до громадського життя колективу (дорожить ним, байдужий, ставиться негативно); інтерес до громадського життя країни (користується інформацією про події в країні і за кордоном); чи виконує громадські доручення, бере участь у діяльності органів самоуправління; чи виступає на зборах колективу, громадських організацій з пропозиціями, з критикою недоліків, чи здатний висловлювати власну думку; активний чи байдужий у громадсько-корисній діяльності. Стосунки з товаришами:
становище в колективі (чи користується повагою й авторитетом серед товаришів по класу, чим обумовлені стосунки, які склалися); чи задоволений своїм становищем у колективі та яке становище хотів би зайняти; ставлення до товаришів по класу (поважає чи байдужий до них; чи бувають конфлікти, їх причини); яку роль відіграє в житті класу (активний член колективу чи сторонній спостерігач).
Моральні цінності: відданість Батьківщині, її Конституції, повага до Національного прапора і Гімну; відданість демократичним цінностям - повазі до людини та її прав, свободі вибору; усвідомлення себе як громадянина Землі, турбота про екологічну безпеку і виживання людства; повага до різноманітності: расова і національна терпимість, повага до інших народів та їхніх культур; відданість цінностям сім'ї, повага до батьків, до кожної людини як самоцінності; дотримання у стосунках з людьми таких цінностей, як турбота, повага, довіра, відповідальність; відчуття власної відповідальності за все, що відбувається навколо; політична культура та толерантність. |