Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід| RSS      Четверг, 07.11.2024. 07:37 






Група "Гости"Вітаю Вас Гость       Ви увійшли як Гость  

                         
Меню сайту
Сертифікат
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на ФОРУМІ
Дошка пошани
Мультяшки
Смотреть бесплатно детские телеканалы
Посилання
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кнопка сайту
Погода
Безпека сайту
Зараз на сайті

Онлайн всего: 6
Гостей: 6
Пользователей: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Класний керівник » Психолого педагогічна характеристика учня, класу

Психолого - педагогічна характеристика учня
Загальні відомості:
прізвище, ім'я, по батькові;
дата народження;
загальний фізичний розвиток;
стан здоров'я;
сімейні умови, характеристика батьків, склад сім'ї, місце роботи ба­тьків, їхній культурний рівень, режим життя дитини, спілкування поза школою.

Загальний розвиток:
особливості мислення, рівень абстрактного мислення (аналіз, синтез, виявлення причинних зв'язків, здійснення висновків абощо);
спрямованість, інтереси, потреби, схильності;
особливості характеру, індивідуальні реакції на події;
особливості пам'яті та процесу запам'ятовування;
тип інтелекту та професійні можливості;
вольові якості, здатність до довготривалих трудових зусиль.

Ставлення до навчання, праці:
успішність (які оцінки переважають, з якого предмета вчиться найкраще);
організованість і старанність у навчальній роботі, вміння працювати самостійно;
інтерес до знань (зацікавлений чи ні, виявляє інтерес до окремих предметів);
ставлення до елементів праці в школі (лабораторні роботи, чергуван­ня, підтримка чистоти в класі, на шкільному подвір'ї).

Дисциплінованість та навички культури поведінки:
загальна характеристика поведінки (поводить себе спокійно, стрима­но чи не контролює своїх емоцій);
виконання шкільного режиму (дотримується правил поведінки, по­рушує їх навмисно чи через недбалість; найбільш типові порушення дис­ципліни);
виконання вимог і розпоряджень учителів (виконує за першою вимо­гою, з бажанням чи примусово);
чемність у спілкуванні з учителями, будь-якими дорослими;
володіння навичками культури поведінки (ставлення до літніх людей і молодших за себе, поступається місцем для людей похилого віку, з пова­гою ставиться до дівчат абощо).

Громадська спрямованість та активність:
ставлення до громадського життя колективу (дорожить ним, байду­жий, ставиться негативно);
інтерес до громадського життя країни (користується інформацією про події в країні і за кордоном);
чи виконує громадські доручення, бере участь у діяльності органів самоуправління;
чи виступає на зборах колективу, громадських організацій з пропо­зиціями, з критикою недоліків, чи здатний висловлювати власну думку;
активний чи байдужий у громадсько-корисній діяльності.
Стосунки з товаришами:

становище в колективі (чи користується повагою й авторитетом се­ред товаришів по класу, чим обумовлені стосунки, які склалися);
чи задоволений своїм становищем у колективі та яке становище хотів би зайняти;
ставлення до товаришів по класу (поважає чи байдужий до них; чи бувають конфлікти, їх причини);
яку роль відіграє в житті класу (активний член колективу чи сторон­ній спостерігач).

Моральні цінності:
відданість Батьківщині, її Конституції, повага до Національного пра­пора і Гімну;
відданість демократичним цінностям - повазі до людини та її прав, свободі вибору;
усвідомлення себе як громадянина Землі, турбота про екологічну безпеку і виживання людства;
повага до різноманітності: расова і національна терпимість, повага до інших народів та їхніх культур;
відданість цінностям сім'ї, повага до батьків, до кожної людини як самоцінності;
дотримання у стосунках з людьми таких цінностей, як турбота, пова­га, довіра, відповідальність;
відчуття власної відповідальності за все, що відбувається навколо;
політична культура та толерантність.
Категорія: Психолого педагогічна характеристика учня, класу | Додав: Cherepanova (17.12.2012) | Автор: Черепанова Таміла Миколаївна
Переглядів: 7651 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 3.0/3
Всього коментарів: 2
2 LANA62  
Коротка опорна характеристикаУчень навчається в школі з 1 класу.РІВЕНЬ УЧНЯ. За час навчання зарекомендував себе якстаранний, здібний учень.НАВЧАЛЬНІ УМІННЯ І НАВИЧКИ. Має хороші здібності позасвоєнню навчального матеріалу. Пам'ять розвинена, увага стійка, до уроків готу­ється
систематично, проявляє високий інтерес до навчання. Має схиль­ність до
предметів математичного (гуманітарного, природничо - естети­чного) циклу.
Навички читання та письма розвинені на достатньому рівні,МОВА. Учень читає правильно, може грипускатисяпомилок, які сам і виправляє. Правильно пояснює окремі вирази, розуміє зміст
прочитано­го.МАТЕМАТИКА. З математики учень дооре володієпрограмним мате­ріалом; виконує завдання, які передбачені програмою з достатнім
пояс­ненням. Легко виправляє допущені помилки. Розвинуті навички самокон­тролю.МОВЛЕННЯ. Мовлення розвинуте добре. Мова виразна,думки висло­влює чітко, словниковий запас значний.РИСИ ХАРАКТЕРУ. Вибрати 3- 5 рис, які домінують вхарактері учня: акуратність, байдужість, безвідповідальність, брутальність
ввічливість , врівноваженість грубість, діловитість, доброзичливість,
імпульсивність, коректність, мовчазливість, намагання виділитися наполегливість,
наха­бність, недисциплінованість, не сприйняття крити, нестриманість,
норовистість, працелюбність , принциповість, справедливість, стриманість,
схильність до використання нецензурної лексики, схильність до незале­жності, схильність
до помсти, тактовність, толерантність, упертість, хит­рість, цілеспрямованість,
чемність, чуйністьРОЛЬ В КОЛЕКТИВІ Користується авторитетом вколективі. Лідер. Неформальний лідер. Товариський. До доручень ставиться
відповідаль­но.УЧАСТЬ У ШКІЛЬНОМУ ЖИТТІ. Бере активну участь ашкільному жит­ті (шкільні конкурси, свята, олімпіади змагання, виставки) та
житті класу,ЗДОРОВ'Я, Не має вад здоров'я Має вади здоров'я(носить окуляри, хронічні захворювання, алергії),РОЛЬ СІМ’Ї  Батькицікавляться навчанням дитини та відповідально ставляться до її виховання в
сім'ї. Відкликаються на прохання класного керівника, регулярно відвідують
школу.

1 pedagog_zp  
Дякую Вам за плідну працю! З повагою Жук Наталія.
Сайт "Дивосвіт" panorama.at.ua

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Привіт, Гость
AvatarnoAvatar Мій профиль
Міні-чат Онлайн радио Опрос
Привіт, Гість
Зареєструйтеся або авторизуйтеся і отримайте всі переваги сайту.

Новини в Україні
Календар України
Початкова школа

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 287
Пошук
Хто на сайті

hit counter
Підписка на емейл

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Відвідування сайту
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Статистика


Зареєстровано на сайті:

Всього: 3284
Нових за місяць: 0
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Із них:
Користувачів 3269
Перевірених: 0
Модераторів: 0
Адмінів: 1
Із них:
Чоловіків: 389
Жінок: 2895

Черепанова Таміла Миколаївна,53052 смт Христофорівка, Криворізького р-ну, Дніпропетровської обл.