Мультяшки |
---|
|
Кнопка сайту |
---|
|
Безпека сайту |
---|
|
Зараз на сайті |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Головна » Рекомендації МОНМС України
У 2013/14 навчальному році починається викладання інформатики в початковій школі, що не може не радувати. Однак засмучує інше ‑ навчальна програма «Сходинки до інформатики» є по суті копією програми викладання курсу інформатики у старшій школі. Для порівняння наведено теми навчальної програми та кількість годин у другому, третьому та дев’ятому класах.
...
Читать дальше »
|
Про це йдеться у відповідному листі профільного відомства, яким регіональним управлінням освіти та загальноосвітнім навчальним закладам надані рекомендації щодо навчальних планів та структури 2013/2014 навчального року.
Відповідно до документа, навчальні заняття в українських школах розпочнуться у понеділок 2 вересня.
Передбачається, що осінні канікули відбудуться з 28 жовтня до 3 листопада, зимові з 30 грудня до 12 січня, а весняні з 24 до 30 березня. З урахуванням місцевих особливостей та кліматичних умов структура навчального року та графік учнівських канікул може змінюватися.
|
Електронні версії збірників завдань державної підсумкової атестації учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2012/2013 навчальному році
У 2012/2013 навчальному році у початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української мови (мова і читання) та математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання). Державна підсумкова атестація відбуватиметься за затвердженими збірниками завдань.
Перелік збірників завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з предметів інваріантної складової Типових навчальних планів:
|
Запрошуємо до обговорення проекту Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 р. № 930 (у частині атестації керівників навчальних закладів) З метою врегулювання питання атестації керівників навчальних закладів департамент загальної середньої та дошкільної освіти розміщує для громадського обговорення проект Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників у частині атестації керівників навчальних закладів. Зауваження і пропозиції просимо надсилати до 14.12.2012 на електронну адресу: malysheva_mon@ukr.net. Зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 р. № 930 (у частині атестації керівників навчальних закладів) 1. У розділі І: 1.1. Доповнити розділ після пункту 1.5 пунктом такого змісту: «Призначенню працівників на посади керівників та заступників керівника навчальних закладів (далі – керівники навчальних закладів) має передувати їх атестація.» 1.2. Доповнити пункт 1.8 абзацом третім такого змісту: «Позачергова атестація керівників навчальних закладів проводиться за поданням керівника відповідного органу управління освітою у разі переведення працівника з однієї керівної посади на іншу, а також при виявленні суттєвих недоліків у роботі керівника.» 1.
...
Читать дальше »
|
Зосередження зусиль усього педагогічного колективу на вирішенні конкретної педагогічної проблеми допомагає значно підвищити ефективність і результативність навчально-виховного процесу
У програмному документі "Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті" гостро поставлено питання про необхідність розвитку ініціативи, творчості педагогічних працівників. Досвід свідчить, що лише за координації зусиль усього педагогічного колективу, зосередженні його уваги на вирішенні конкретної педагогічної проблеми можна значно підвищити ефективність і результативність навчально-виховного процесу.
Завдання, визначені основними державними освітянськими документами щодо удосконалення управління навчальними закладами, неможливо реалізувати без трансформації ідей науки та упровадження інноваційних технологій навчання та виховання. У зв’язку з цим першочергового значення набуває проблема створення таких педагогічних колективів, де сприятливий психологічний мікроклімат, де панує атмосфера творчості та відповідальності, де здатні адаптуватися до змін, де завжди вчаться новому.
|
Автори зазначають, що система індикаторів сприятиме оцінюванню стану функціонування та якості середньої освіти та запрошують громадськість до експертизи розробленої системи
У більшості країн світу для прийняття управлінських рішень на основі об’єктивної інформації про розвиток ситуації у системі освіти, успішно використовуються освітні індикатори.
Ознайомлення громадськості із результатами аналізу стану та якості функціонування освітніх систем, що проводиться на основі індикаторів, як у рамках національних освітніх систем, так і в міжнародних порівняльних дослідженнях, створює ефективні умови для предметного громадського обговорення стратегії і тактики освітніх реформ, участі громадянського суспільства у їхньому формуванні.
У освітній системі України індикатори, як інструмент оцінки та засіб аналізу стану справ і результатів її діяльності, не використовуються, а існуюча система статистичної звітності виконує дещо інші функції та завдання.
|
Кабінет Міністрів надав рекомендації щодо утворення освітніх округів. А який стан справ на місцях? У зв’язку з чим виникла необхідність упровадження освітніх округів? Чи то проява нового підходу до управління та розвитку загальної середньої освіти на місцевому рівні? Чи то черговий експеримент щодо модернізації управлінської діяльності на місцях? А може це, узагалі, використання інноваційних технологій у освіті щодо створення нових форм кооперації? Чи може модель освітнього округу бути новітньою перспективою для суспільної громади? Багато запитань, а відповідь одна ‑ освітньому округу бути, бо це актуально, інноваційно, якісно .Виходячи з основних нормативних документів про освіту, можна чітко визначити найактуальнішу проблему сьогодення – доступність якісної освіти для всіх. Єдиний засіб вирішити її ‑ це відмовитись від думки створення біля кожного будинку своєї школи, хоча це і зручно та організувати роботу закладів, де мають бути зосереджені найсучасніші освітні ресурси, яких може й немає в окремо розташованих школах. Освітній округ ‑ один із можливих варіантів створити необхідні й достатні умо
...
Читать дальше »
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
ЛИСТ
|
У 2011/2012 навчальному році у початковій школі державній
підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів
четвертих класів з української мови (мова і читання) та математикиДержавна підсумкова атестація з української мови
проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь учнів будувати речення,
зв’язні тексти, висловлювати міркування, власну думку за допомогою
різних мовних засобів, практично застосовувати мовні знання з фонетики,
лексики, граматики, орфографії відповідно до державних вимог щодо рівня
навчальних досягнень учнів із зазначеного предмета. Атестація
проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової
атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з
українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Вашуленко
М.С., Дубовик С.Г. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012). Атестаційні
роботи з української мови складаються із семи завдань, різних за рівнем
складності, серед яких: чотири тестові завдання закритого типу, що
передбачають вибір однієї правильної відповіді з трьох запропонованих;
одне відкрите завдання, виконання якого вимагає короткої письмової
відповіді; текст для списування (55-60 слів); одне творче завдання –
письмове зв’язне висловлювання на задану тему (5-7 речень).
...
Читать дальше »
|
З метою підвищення культури поведінки дітей на дорогах Міністерство освіти рекомендує загальноосвітнім навчальним закладам провести урок з безпеки дорожнього руху Необхідність посилення інформаційно-просвітницької роботи з цієї теми зумовлена високим показником смертності та травматизму серед дітей і молоді, які є найбільш уразливими учасниками дорожнього руху, зазначається в
...
Читать дальше »
| |
|
Новини в Україні |
---|
|
Календар |
---|
|
Наше опитування |
---|
|
Пошук |
---|
|
Підписка на емейл |
---|
|
Відвідування сайту |
---|
|
Статистика |
---|
Зареєстровано на сайті:
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
|
|