Мультяшки |
---|
|
Кнопка сайту |
---|
|
Безпека сайту |
---|
|
Зараз на сайті |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
|
Сортувати по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
За останні роки інтерес до проблеми творчості значно зріс, а в умовах закладів нового типу він є особливо актуальним.
Третій рік я працюю над проблемною темою: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках і в позаурочний час». І це дало мені змогу побачити наскільки талановиті мої учні, зрозуміти, наскільки велике їхнє бажання розвивати свої здібності, наскільки безмежні їхні можливості. Тому метою своєї роботи бачу: шляхом дослідження інтелектуальних та творчих особистісних якостей гімназистів домогтися диференціації, впливу на розвиток кожної дитини з урахуванням її інтересів, мотивів, системи цінностей; стимулювати розвиток здібностей кожної особистості.
Учитель - творець гармонійно поєднує ремесло і творчість: нестандартність роботи, артистизм, поетичність мови, талант у спілкуванні з дітьми.
Урок літератури повинен викликати колективне художнє переживання і обмін естетичними емоціями, дати імпульс внутрішній роботі думки учнів, підготувати до діалогу з письменником. Як досягнути цього?
Формування творчої людини засобами художньої літератури насамперед передбачає:
- систематичне розв'язання на уроці та в позаурочний час різноманітних творчих завдань;
- урахування вікових особливостей учнів;
- залучення до роботи на уроці всіх учнів;
- відштовхування в постановці творчих проблем від тексту;
- використання різних засобів, підходів до учня;
- проблемний підхід до вивчення творів.
|
Мета: розвивати у учнів навички сценічної гри, артистичні здібності, вміння перевтілюватися,фантазувати,мислення; формувати творчу уяву, культуру мовлення та спілкування;виховувати емоційно-дійове сприйняття танцювальної музики та виконавські навички. Реквізит: декорації до свята, ялинка, подарунки. |
Доповідь на тему: "Впровадження Європейського Мовного Портфоліо в процес вивчення англійської мови у загальноосвітній школі" |
Настільна книга для вчителів, яким не байдуже як навчати і чому навчати. |
Писать о патриотизме сложно. Что ни напиши создается впечатление, что это уже до тебя написали. Сотни статей, научных работ, книг, где досконально разбирается сущность такого явления, как патриотизм. |
Поряд із духовною природою, душею, дитина є носієм своєї земної природи, що проявляє себе в дитині у трьох основних силах: прагнення її до розвитку, до дорослішання, до свободи. Дитина - це єдине ціле зі своєю духовною та земною природою, в якому духовний початок веде земний
|
|
Новини в Україні |
---|
|
Календар |
---|
|
Наше опитування |
---|
|
Пошук |
---|
|
Підписка на емейл |
---|
|
Відвідування сайту |
---|
|
Статистика |
---|
Зареєстровано на сайті:
Всього: 3284 Нових за місяць: 0 Нових за неділю: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 Із них: Користувачів 3269 Перевірених: 0 Модераторів: 0 Адмінів: 1 Із них: Чоловіків: 389 Жінок: 2895
|
|